Platforma EMVE este deschisă tuturor comercianților care sunt în măsură să ofere o gamă diversificată de produse în cel puțin una dintre categoriile din sectorul retail. Aceștia trebuie să demonstreze experiență și să dispună de resurse pentru a asigura livrarea rapidă a comenzilor clienților, precum și furnizarea de servicii post-vânzare. De asemenea, este esențial ca aceștia să fie capabili să acopere întreg teritoriul României.

Daca doresti sa devii partener pe platforma EMVE completeaza aici  informatiile despre profilul companiei tale.

După finalizarea procesului de evaluare, vom iniția contactul cu dumneavoastră pentru a discuta detaliile colaborării. Vom aborda aspecte cum ar fi termenii și condițiile contractuale, modalitățile de livrare și plată, strategiile de promovare a produselor pe platformă și orice alte aspecte relevante pentru a iniția o colaborare eficientă și benefică pentru ambele părți.

Vă asigurăm că acordăm o atenție deosebită evaluării companiei dumneavoastră și vom lua legătura cu dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta următorii pași.

E foarte simplu! Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi pasii de mai jos.

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Politica pentru produse difera in functie de partener, asa ca te rugam sa citesti termenii si conditiile ale fiecarui partener inaintea plasarii comenzii.

In maximum 14 zile, vei primii banii inapoi. 

 Pasul 1. Informeaza furnizorul cu privire la intentia de a returna produsul achizionat

Poti face acest lucru din sectiunea „Contul meu” -> „Comenzi” -> si pentru comanda pentru care doriti returul, apasati pe „Retur” -> Selectati daca doriti rambursarea integrala sau partiala (si cate bucati din fiecare produs comandat – daca sunt mai multe bucati), completati casutele si trimiteti cererea. Eventual veti fi contactat de furnizor pentru returnarea produselor. Din aplicatie -> Istoric comenzi -> Click pe comanda -> Ramburseaza comanda

Daca ai plasat comanda fara cont de client, poti completa formularul de retur accesand butonul „returneaza comanda” pe care il gasesti in e-mail-ul cu finalizarea comenzii tale.

Te rugam sa informezi cu privire la optiunile de retur, si anume daca doresti sa inlocuiesti produsul cu un altul existent in stoc sau daca doresti sa iti returnam contravaloarea produsului. In cazul in care doresti sa primesti contravaloarea produsului, te rugam sa specifici un cont IBAN in lei pentru returnarea sumei in formularul de retur.

 In maxim 48 de ore vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, in cazul in care cererea indeplineste conditiile obligatorii de aplicare pentru produsele achizitionate.

Pasul 2.  Pregateste coletul si contacteaza curierul

Daca ai ajuns la acest pas, te rugam sa soliciti curierului preluarea coletului. Conform Ordonantei de urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, vei suporta costurile de transport.

ATENTIE: Coletele expediate cu plata transportului la destinatar vor fi refuzate!

Coletul va contine produsul pe care doresti sa il returnezi, ambalat corespunzator in bula protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, intr-o cutie inchisa cu banda adeziva. De asemenea, te rugam sa returnezi produsul impreuna cu documentele insotitoare. Daca ai beneficiat de produse promo sau cadou, va trebui sa le returnezi si pe acestea in stare intacta. Ataseaza in colet si cererea de retur completata si semnata.

Partenerii nostri de la firmele de curierat pot fi contactati pentru a prelua coletul la numerele destinate clientilor acestora. Nu se accepta retururi efectuate prin Posta Romana sau Prioripost!

Nu uita sa specifici ca plata transportului se face la expeditor, coletele cu plata transportului la destinatar vor fi refuzate.

Pasul 3. Ridicarea coletului

Dupa ce ai luat solicitat curierului ridicarea coletului, vei fi contactat in aceeasi zi sau in ziua imediat urmatoare pentru expedierea coletului. Va trebui sa achiti contravaloarea expedierii, si sa trimiti coletul la adresa comerciantului de la care ai achizitionat produsul.

Pasul 4. Receptia cantitativa si calitativa a produselor returnate

Dupa ce coletul a ajuns la partener, el va fi repartizat departamentui responsabil de receptia cantitativa si calitativa a produselor returnate. Te asiguram ca acest pas este atent supravegheat si monitorizat. In cadrul acestei etape se va verifica daca produsul returnat indeplineste conditiile de retur. Daca produsul returnat nu indeplineste criteriile de mai sus, el iti va fi reexpediat, costul transportului fiind in sarcina clientului. 

Vei fi contactat telefonic sau prin email pentru a-ti aduce la cunostinta rezultatele finale constatate in maxim 48 de ore de la primirea produsului.

Pasul 5. Partenerul iti va restitui banii sau iti va inlocui produsul

 Daca ai optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, partenerul nostru iti va vira banii in contul specificat de tine in formularul de retur. Banii vor fi vizibili in contul tau in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care produsul ajunge fizic la partener.

In cazul in care doresti inlocuirea produsului, iar acesta indeplineste coditiile de retur, partenerul iti poate oferi un voucher cadou similar cu suma cheltuita de tine anterior pe care il vei putea folosi pentru a achizitiona un nou produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este in sarcina ta.

În zilele de sâmbătă și duminică nu se fac livrări. Rețineți faptul că, în anumite situații, mai ales în perioada sărbătorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente nouă. Întârzierea livrării nu se va datora acțiunilor sau  inacțiunilor noastre, ci unui eveniment exterior nouă, situație în care sunteți de acord să nu solicitați atragerea răspunderii noastre în nicio circumstanță.

DE TINUT CONT

  1. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  2. Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  3. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  4. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  5. Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  6. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
  7. Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam sa iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Partenerii EMVE isi afiseaza propriile produse pe emve.ro. Clientii pot comanda simultan produse de la mai mulți parteneri.

Toti partenerii care fac parte din sistemul EMVE sunt evaluati constant pentru ca ei sa ofere cele mai bune servicii pentru clientii nostrii.

Fiecare produs de pe emve.ro este livrat de catre partenerul nostru prin curier.

Produsul pe care îl achiziționezi și care va fi livrat de partenerul nostru prin intermediul unui serviciu de curier. Atunci când plasezi comanda pentru acest produs, noi transmitem detaliile către partenerul nostru, care își va asigura livrarea însoțită de toate documentele legale necesare.

Poți fi încrezător că partenerul nostru va trata comanda ta cu cea mai mare responsabilitate, iar produsul va ajunge în mâinile tale în cel mai scurt timp posibil, în maxim 48 de ore. 

Te asigurăm că vei primi produsul dorit în cel mai bună stare, iar întreaga experiență de cumpărare va fi una plăcută și lipsită de griji. 

Îți mulțumim că alegi să cumperi de la noi și suntem convinși că vei fi pe deplin mulțumit de produsul pe care îl vei primi. Dacă ai întrebări sau nelămuriri, nu ezita să ne contactezi, suntem aici să te ajutăm cu orice ai nevoie!

Conditiile comerciale, taxele de livrare la domiciliu, politica si taxele de retur, precum si garantiile produselor pot fi diferite pentru fiecare partener. Acestea sunt afisate pe pagina dedicata partenerului.

 În coșul de cumpărături, poți avea produse vândute și livrate de partenerii noștrii.
La fiecare produs vei găsi denumirea partenerului, toate taxele aferente comenzii precum și linkuri către politicile comerciale ale fiecăruia, ei având o politică diferită.
Aproape toate produsele vândute de partenerii nostrii au afișate informații in legătură cu stocul în timp real.
Produsele oferite de partenerii EMVE vor fi livrate prin curier.

Plata produselor comandate se poate face astfel: in numer la livrare sau prin card bancar prin Stripe.

Taxele de transport sau de livrare nu sunt incluse în preț, cu excepția anumitor oferte care vor fi aduse la cunoștința dvs., dacă va fi cazul, prin intermediul site-ului.

Plata in numerar se face la livrarea coletului prin curier cu ajutorul firmei de curierat. Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.

Inainte de trimiterea comenzii dumneavoastra, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea produselor si cheltuielilor de transport aferente.

Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in RON si INCLUD TVA pentru partenerii care sunt platitori de TVA sau NU includ TVA pentru partenerii care nu sunt platitori de TVA. Deci prin urmare, produsele vor avea TVA inclus in pretul lor de vanzare.

Comanda plasata unui partener oficial al EMVE va fi expediata in maximum 48 ore de la plasarea acesteia.

Taxele aferente transportului vor fi afisate in momentul plasarii comenzii iar acestea difera in functie de partener si produs/produse.

Beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor pentru toate produsele vândute și livrate de către partenerii EMVE.

Garanția standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achiziției.

Garanția standard pentru persoanele juridice este de 12 luni de la data achiziției.

Pentru toate produsele care beneficiaza de garantie si care sunt vandute si livrate de catre partenerii EMVE, vei primi certificat de garantie tiparit la livrarea produsului. Certificatul poate fi emis de catre partenerul EMVE sau de catre producatorul produsului.

Daca certificatul este emis de catre partenerul EMVE si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata direct de catre acesta.

Daca certificatul este emis de catre producatorul produsului si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Daca nu ai primit certificatul de garantie pe email / in contul tau de client sau tiparit te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului, pe chat-ul furnizorului de la care ati achizitionat produsele „Suport furnizor”.

Meniu
0 items Cos
0 Favorite