Termenii și condițiile

Mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul, aplicatia și produsele pe care le comercializăm prin intermediul magazinului nostru online si a aplicatiei.

Vă rugăm să citiți acest document cu atenție. Acest document (denumit în continuare „Prezentul document”, „Contractul” sau „Termenii și Condițiile”) reprezintă condițiile utilizării site-ului EMVE (denumit în continuare „Site-ul”) și condițiile plasării de comenzi de produse prin intermediul site-ului, inclusiv condițiile de livrare și de retur. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi. Vă rugăm să citiți și Politica noastră de confidențialitate, Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și Politica privind utilizarea modulelor cookie, înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul/plasa comanda.

CINE SUNTEM?

Site-ul www.emve.ro aparține S.C. AXP GLOBAL RETAIL SRL, societate de naționalitate română cu sediul social în jud. Arad, localitatea Simand, nr. 1290, înmatriculată în Registrul Comerțului Arad sub nr. J2/1304/2023, având codul fiscal 48715417, e-mail de comunicare oficiala office@emve.ro. *In utilizarea website-ului pentru diferite functionalitati (confirmare comenzi, etc) va fi folosita adresa de e-mail emve.romania@gmail.com.

PREZENTUL CONTRACT. OBLIGATIVITATE. CONTACT

Caracter obligatoriu. Înțelegeți că atât prezentul contract, cât și toate politicile la care acesta face referire (e.g., Politică de confidențialitate, Politică privind utilizarea modulelor cookie) au caracter obligatoriu față de dvs. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi, vă luați angajamentul de a respecta prezentul contract și politicile indicate. Totodata, in momentul crearii unui cont pe website sau aplicatie clientul declara urmatoarele:

  • Ca intelege functionalitatile si caracteristicile website-ului emve.ro sau aplicatiei EMVE.
  • Ca are competentele si cunostintele necesare pentru a naviga si a efectua comenzi, a efectua cereri de rambursare a comenzilor pe website si aplicatie si de a utiliza acestea in mod corespunzator.
  • Ca isi asuma responsabilitatea pentru orice actiune efectuata in cadrul contului sau si recunoaste ca este singura persoana respnsabila pentru acuratetea datelor furnizate si alegerea produselor.
  • Ca intelege faptul ca atat sumele aferente comenzii cat si comanda nu vor fi procesate spre rambursare pana acesta nu va aplica pentru retur din sectiunea contului sau a aplicatiei sau website-ului precum mentionat la sectiuniile 2.4.1, 2.4.2, 2.4.3. Conform termenilor și condițiilor stabilite de C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L și în conformitate cu reglementările legale în vigoare, informăm clienții că orice solicitare de retur a produselor achiziționate trebuie să fie efectuată exclusiv prin intermediul platformei noastre – fie pe website-ul oficial, fie prin intermediul aplicației dedicate.

Doar cererile de retur înregistrate și procesate prin aceste canale vor fi recunoscute și tratate în mod corespunzător de către S.C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L. Orice altă solicitare, care nu respectă această procedură, nu poate și nu va fi luată în considerare.

Reiterăm importanța respectării acestei proceduri pentru a asigura o gestionare eficientă și transparentă a cererilor de retur, precum și pentru a vă proteja drepturile ca și consumator în conformitate cu legislația aplicabilă.

Modificări și actualizări. Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. Accesând site-ul nostru veți găsi cea mai recentă versiune a Termenilor.

Nu putem garanta faptul că orice produse care au fost incluse la un moment dat pe site vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.

Contact. Dacă aveți întrebări sau neclarități, ne puteți contacta cu încredere la office@emve.ro.

TERMENII

Vanzator – denumite in continuare furnizor sau partener – Poate fi Emve sau orice entitate juridica care isi listeaza produsele pe platforma web Emve.ro sau prin intermediul aplicatiei Emve.

Cumparator – Orice persoana juridica sau orice entitate juridica care is face un cont in Website si plaseaza o comanda sau orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani.

Coșul personal – o secțiune în cadrul Contului care îi oferă Cumpărătorului/Utilizatorului posibilitatea de a adăuga Produse sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze în momentul adăugării sau într-un moment ulterior; în cazul în care Produsele sau Serviciile nu sunt achiziționate imediat prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul furnizat de Vânzător prin monitorizarea Produselor și Serviciilor și prin primirea de Comunicări Comerciale corespunzătoare.

Utilizator – Orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau orice persoana juridica sau entitate juridica care se inregistreaza pe Website si care si-a dat acordul cu privire la termenii si conditiile Website-ului.

Favorite – Opțiunea „Preferate” din cadrul Contului oferă Cumpărătorului/Utilizatorului posibilitatea de a crea Liste conținând Bunuri și Servicii pe care își dorește să le monitorizeze în vederea unei posibile achiziții, beneficiind de serviciul oferit de Vânzător prin urmărirea Bunurilor și Serviciilor și primirea de Comunicări Comerciale corespunzătoare.

Client – este o persoana fizica cu varsta peste 18 ani sau orice persoana juridica care si-a creat un cont in Website sau care efectueaza o comanda.

Cumparator – este o persoana fizica cu varsta peste 18 ani sau orice persoana juridica care si-a creat un cont in Website si efectueaza o comanda.

De mentionat, clientii pot plasa o comanda si fara sa aiba un cont creat pe platforma noastra.

Furnizor verificat – Persoana juridica a carui companie a aplicat pentru verificarea vizuala (video-foto) si a fost atent verificata de catre emve.ro.

Recomandat – Produs care apartine S.C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L. sau a unui partener oficial si care este marcat ca si recomandat de catre Emve

Best seller – Persoana juridica care a realizat vanzari mai mari de 50.000 lei.

Top livrari – Persoana juridica care a finalizat maim ult de 50 de comenzi.

Vanzator de 1 an – Persoana juridica care este inregistrata pe platforma emve.ro de maim ult de 1 an.

Ridicare din sediul magazinului : Daca in pagina oricarui produs vandut de catre orice furnizor apare acest text si este bifat cu verde, inseamna faptul ca furnizorul ofera clientului posibilitatea de a ridica produsele direct din sediul acestuia.

Livrare la easybox – Daca un produs are acest text/imagine atasat(a) inseamna ca acel produs poate fi livrat de catre partenerul Emve in unul din lockerele alese in momentul finalizarii comenzii. Daca ai 1 produs de la 1 comerciant in cosul tau si doresti sa plasezi comanda, doar metoa de plata prin card bancar va fi disponibila in pagina destinata finalizarii comenzii.

Platforma online – magazinul virtual disponibil la adresa web www.emve.ro și subdomeniile aferente.

Continut ilegal – Conținutul ilegal se referă la orice materiale care nu respectă legile în vigoare sau termenii și condițiile prezentului document. Pentru informații mai detaliate despre tipurile de conținut ilegal și modul de raportare a suspiciunilor referitoare la astfel de conținut pe site, vă rugăm să consultați secțiunea „Regulamentul privind serviciile digitale (Digital Service Act)„.

Aplicatie EMVE – Aplicatia este un program software dezvoltat pentru a fi utilizat pe dispozitive mobile, cum ar fi smartphone-uri și tablete. Aceste aplicații sunt concepute pentru a oferi utilizatorilor funcționalități și servicii specifice, adaptate pentru utilizarea pe dispozitive mobile. Ea poate fi descărcata și instalata de pe platformele de distribuție de aplicații, cum ar fi App Store pentru dispozitive iOS sau Google Play Store pentru dispozitive Android.

Cont – Secțiunea „Cont” de pe Site conține un set format dintr-o adresă de e-mail unică și o parolă securizată, oferind Cumpărătorului posibilitatea de a plasa Comenzi și furnizând informații detaliate despre Client/Cumpărător și istoricul său în cadrul Site-ului (precum Comenzi anterioare, facturi fiscale, garanții pentru Produse etc.). Utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate și se angajează să asigure că toate datele furnizate la crearea Profilului personal sunt exacte, complete și actualizate în permanență. Vă rugăm să fiți diligenti în introducerea, completarea și actualizarea cu acuratețe a tuturor informațiilor necesare în momentul înregistrării Contului.

Comanda – un mesaj electronic care servește drept formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin intermediul căruia Cumpărătorul își transmite intenția de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site-ul respectiv.

Widget – Widget-ul este o mică aplicație interactivă care adaugă funcționalitate și informații utile pe site-ul nostru, sporind experiența utilizatorilor și angajamentul.

Recenzie – este o descriere scrisă realizată de către proprietarul sau beneficiarul unui Produs, bazată pe propria experiență și abilitatea sa de a oferi comentarii detaliate și de a indica în ce măsură Produsul îndeplinește specificațiile menționate de către fabricant.

Contract – este înțelegerea realizată la distanță între Furnizor și Achizitor, fără ca Furnizorul și Achizitorul să se afle fizic în același loc în același timp.

In stoc – Produsul se afla in stoc.

X In stoc – Au mai ramas X numar bucati din produsul respective in stoc.

Precomanda – Produsul/produsele nu sunt disponibile in stocul furnizorului sau al EMVE. Daca plasezi o comanda pentru un produs care are afisat “Disponibil pentru precomandă”, inseamna ca acel produs poate fi comandat prin precomandă. Dacă plasezi o precomandă, Furnizorul sau EMVE te va contacta pentru concretizarea comenzii. Totodata, ne rezervam dreptul de a transmite pe una dintre caile oficiale de comunicare momentul in care produsul va fi disponibil in stoc. Totodata, partenerii EMVE au dreptul sa ceara un avans clientilor pentru precomenzi. Detalii precum timpul estimate de livrare sunt disponibile in pagina produsului. Furnizorii sunt în întregime responsabili pentru orice prejudiciu sau neînțelegere creată clienților în legătură cu comenzile cu precomandă. S.C. AXP Global Retail S.R.L. nu își asumă nicio răspundere pentru orice daune, pierderi sau litigii care pot să apară între Furnizori și clienți în legătură cu comenzile cu precomandă.

Pret taiat cu linie orizontala – Reprezinta pretul de inaintea aplicarii reducerii.

Intrebare – O forma de adresare catre compania care a listat produsul in mod special sau catre alti utilizatori ai platformei cu scopul de a obtine informatii despre produsul respective.

Raspuns – O forma scrisa ca raspuns la intrebarea unui utilizator.

DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

Site-ul prelucrează date cu caracter personal furnizate de dvs.

Ne-am luat angajamentul să respectăm legislația națională și europeană privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Prin vizitarea și utilizarea site-ului emve.ro, plasarea de comenzi sau prin interacțiunea cu noi prin orice metodă și/sau orice mijloc de comunicare la distanță, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal astfel cum este descris în Politica noastra de confidențialitate.

Declarați, totodată, că toate datele personale și informațiile transmise către noi sunt corecte. În măsura în care datele nu vă aparțin, declarați că ați obținut acordul scris și prealabil al persoanei vizate ale cărei date le transmiteți către noi sau declarați că transmiteți datele în baza altui temei legal conform Regulamentului (UE) nr. 679/2016.

Clientul are obligatia de a pastra confidentiale datele din contul acestuia (utilizator, parola sau orice tip de date din interiorul acestuia) si de a gestiona accesul la cont. Clientul poartă responsabilitatea pentru toate activitățile efectuate prin intermediul contului său, în limitele permise de legislația în vigoare.

Prin crearea contului și utilizarea continutului sau plasarea unei comenzi, clientul acceptă Termenele și Condițiile site-ului în versiunea actualizată la acea dată. De asemenea, se precizează că clientul va fi integrat automat în sistemul de fidelizare a clienților, iar decizia de a utiliza sau nu reducerile rămâne la latitudinea acestuia.

Este posibil să colectăm informații prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum adresa IP, detalii privind navigatorul sau dispozitivul utilizat. Dacă doriți să aflați mai multe informații, vă recomandăm să accesați și să parcurgeți Politica noastra privind utilizarea modulelor cookie https://emve.ro/despre-cookie-uri/.

CONFIDENTIALITATE

Ne rezervam obligativitatea să păstrăm confidențialitatea tuturor informațiilor de orice fel pe care le furnizați. Divulgarea acestor informații va fi posibilă doar în conformitate cu prevederile prezentului Document.

Fără acordul prealabil și scris al Vânzătorului, Cumpărătorul/Clientul nu va face nicio declarație publică, promovare sau comunicat de presă sau orice altă formă de dezvăluire către terțe părți cu privire la Comandă/Contract.

Prin furnizarea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, sunteți de acord să oferiți Furnizorului un acces nerestricționat și irevocabil la acestea, conferindu-i dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. De asemenea, sunteți de acord ca Furnizorul să poată folosi liber aceste informații pe care le-ați transmis prin intermediul platformei web EMVE sau aplicatiei EMVE în interesul său propriu. În conformitate cu legislația în vigoare, Gazda web nu va avea obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, cu excepția cazurilor în care există specificări contrare.

ELIGIBILITATE

Pentru a putea plasa în mod legal o comandă pe site-ul nostru trebuie (1) să aveți peste 18 ani și/sau capacitate deplină de exercițiu; (2) să fiți de acord cu prezentul Contract; și (3) să ne furnizați informații de identitate și de contact reale, complete și actualizate.

OFERTE/COMUNICARE COMERCIALE DE ORICE NATURA

Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are dreptul să-și modifice în orice moment opțiunea privind consimțământul acordat Furnizorului pentru primirea ofertelor sau oricaror altor tipuri de comunicari comerciale de orice natura (inclusiv newsletter) care conțin informații generale sau tematice, în special în ceea ce privește informațiile despre oferte sau promoții, după cum urmează:

– Prin contactarea directa a Furnizorului prin orice mijloc de comunicare directa;

– Prin utilizarea link-ului de dezabonare furnizat în oferte sau comunicari comerciale primite de la Furnizor (ex: e-mail);

– “Favorite” are dreptul de a furniza e-mail-uri catre Client cu privire la urmatoarele:

– In momentul modificarii pretului pentru bunurile din cosul acestuia;

– Recomandari despre bunuri asemanatoare celor din pagina de favorite a clientului;

– Daca produsul mai exista in oferta Furnizorului;

– “Cosul personal” are dreptul de a furniza e-mail-uri catre Client cu privire la oferte sau comunicari comerciale de orice natura, precum notificari in legatura cu stadiul “Cosului personal”, dupa cum urmeaza:

– In momentul modificarii pretului pentru bunurile din cosul acestuia;

– Orice modificare a disponibilitatii produselor (stoc, bucati, etc);

– Recomandari despre bunuri asemanatoare celor din cosul clientului;

– Daca produsul mai exista in oferta Furnizorului;

Dupa finalizarea unei comenzi, Furnizorul are dreptul de a transmite Clientului oferte sau comunicari comerciale de orice natura. Acesta din urma are dreptul de a se dezabona in orice moment doreste de la comunicarile comerciale mai sus mentionate prin accesarea link-ului de pe e-mail-ul acestuia in subsolul mail-ului apasand pe butonul specific dezabonarii;

REGULI PRIVIN UTILIZAREA LOCKERELOR/EASYBOX

Costul de transport pentru livrarea la easybox va fi afisata atat in cosul de cumparaturi a clientului, cat si in momentul finalizarii comenzii. Clientul poate selecta atunci locker-ul unde doreste sa fie livrata comanda acestuia. Pentru conditiile de retur a unui produs livrat prin sistemul easybox, se aplica POLITICA DE RETUR.

Utilizatorii care utilizează serviciile furnizate prin intermediul lockerelor trebuie să respecte următoarele reguli: să evite deschiderea ușilor compartimentelor lockerului, să nu omită sau să nu lase în locker bunuri personale precum cardul bancar, portofelul, cheile etc., să nu expedieze prin intermediul lockerului colete goale sau conținând alte bunuri decât cele destinate returnării către expeditori sau clienții Sameday, să nu efectueze selecții incorecte pe display-ul lockerului sau să marcheze acțiuni care nu corespund realității, să evite forțarea ușilor sau sertarelor lockerului și să nu cauzeze distrugeri de niciun fel acestuia, să arunce ambalajele coletelor livrate prin intermediul lockerului doar în locurile special amenajate pentru colectarea acestora. În cazul comenzilor care includ unul sau mai multe colete consolidate în același compartiment, utilizatorul are responsabilitatea de a examina cu atenție informațiile afișate pe display-ul lockerului înainte de a ridica coletele. De asemenea, utilizatorul trebuie să se asigure că compartimentul rămâne gol înainte de a închide ușa și a finaliza procesul de livrare. Este interzis destinatarilor să returneze în Easybox colete cu statut de „retur” fără a solicita expres Sameday pentru un nou serviciu în cadrul acestei logici de flux.

La transport, sunt interzise următoarele bunuri: produse cosmetice nerezistente la căldură sau îngheț, produse din tutun, arme de foc sau arme dezasamblate, muniție pentru arme de foc (indiferent de tip, formă sau calibru), materiale explozive, gaze toxice, produse perisabile, deșeuri, pietre prețioase, bijuterii din metale prețioase, lingouri din orice metal prețios, bunuri de valoare (blănuri, ceasuri, tablouri, icoane, monede de colecție, etc.), bani, baterii auto / baterii uz general, lucrări de artă, antichități, cecuri, carduri de credit, timbre poștale, droguri, organe umane, animale vii sau moarte, rămășițe umane (inclusiv cenușa).

De asemenea, sunt interzise următoarele substanțe: substanțe toxice, substanțe infectioase, substanțe radioactive, gaze (inflamabile, toxice, neinflamabile), substanțe supuse aprinderii spontane, substanțe care, în contact cu apa, degajă gaze inflamabile, peroxizi organici, substanțe corozive, substanțe din categoria „Substanțe periculoase” și/sau incluse în categoria ADR.

DREPTURI DE PROPRIETATE INDUSTRIALA SI INTELECTUALA

  1. Toate elementele conținute pe website-ul EMVE si aplicatia EMVE, inclusiv, fără a se limita la sigle, ilustrații stilizate, mărci comerciale, imagini statice, imagini în mișcare(dinamice), text și/sau conținut multimedia prezentate pe platforma web EMVE sau prin intermediul aplicatiei EMVE, sunt proprietatea exclusiva EMVE, care își rezervă toate drepturile obținute în acest sens direct sau indirect.
  2. Clientului nu ii este permisa copierea si/sau distribuirea elementelor vizibile pe platforma web sau din aplicatie.
  3. Interzicem utilizarea continutului de pe platforma web EMVE sau aplicatiei EMVE in alte scopuri decat cele permise in prezentul contract sau de acordul de folosire a acestora.

REGULI PRIVIND UTILIZAREA SITE-ULUI

Reguli. Prin accesarea, vizitarea, plasarea unei comenzi sau desfășurarea oricărei alte activități pe site-ul nostru, promiteți să respectați următoarele reguli:

* Pe website-ul nostru, dorim să clarificăm pentru toți clienții și partenerii noștri că acceptăm practica de dropshipping. Unele produsele vândute aici sunt gestionate și expediate direct de noi, de parteneri sau de terte parti ale partenerilor.

Furnizorul, având dreptul de a utiliza metoda dropshipping, este supus următoarelor obligații:

  1. a) Să expedieze coletul în maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la data primirii comenzii.
  2. b) Furnizorul este responsabil pentru furnizarea și protecția datelor cu caracter personal ale clienților și declară solemn că acestea vor fi utilizate exclusiv în scopul executării prezentului contract. Furnizorul asumă întreaga responsabilitate pentru orice utilizare a acestor date în afara limitei prevăzute în prezenta înțelegere.
  3. c) Furnizorul este obligat să respecte prevederile Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic, Ordinului ANPC nr. 433/2009 privind protecția consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice și Legii nr. 12/1990 privind protejarea populației împotriva unor activități comerciale ilicite, în forma actualizată. Orice încălcare de catre furnizor a prevederilor menționate anterior poate constitui temei pentru inițierea de către partea prejudiciată a acțiunilor legale împotriva furnizorului.
  4. Veți folosi acest site/aceasta pagina exclusiv pentru efectuarea comenzilor legitime sau pentru informare;
  5. Nu veți efectua nicio comandă falsă sau frauduloasă, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a anula comanda și informa autoritățile competente sau a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate;

2.1 In momentul adaugarii bunurilor in cosul de cumparaturi nu se rezerva bunurile respective sau nu se inregistreaza comanda. Comanda va fi finalizata dupa efectuarea platii prin una din modalitatile indicate.

2.3 In momentul plasarii comenzii va dati acordul ca Furnizorul poate sa va contacteze prin una din mijloacele mentionate in pagina acestuia sau agreat de acesta, indifferent de situatie.

2.4 Furnizorul are dreptul de a nu onora/anula orice comanda efectuata de client fara vreo obligatie ulterioara a uneia dintre partile implicate, furnizorul avand obligatia doar de a notifica clientul in legatura cu aceasta.

2.4.1 Clientul are tot dreptul sa se retraga din acest Contract in termen de 14 zile calendaristice si sa returneze bunul/bunurile fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat costul de livrare. Conform OUG 34/2014, perioada de returnare a unui bun expira in termen de 14 zile de la:

– Momentul in care clientul primeste fizic ultimul bun (se aplica in cazul in care clientul plaseaza o comanda la furnizori separati iar produsele vor fi livrate individual si separate).

– Momentul in care clientul primeste fizic ultimul bun sau ultima bucata din acel bun (se aplica in cazul in care clientul comanda un bun format din mai multe bucati separate).

PROGRAM FIDELIZARE CLIENTI

In momentul crearii unui cont pe website-ul www.emve.ro sau in aplicatie, Clientul va fi automat introdus in sistemul de fidelitate clienti.ßß

Toti termeni si conditiile pot fi gasite in pagina Termeni si conditii program de fidelitate clienti.

POLITICA DE RETUR

*Aplicabil la cererea de retur/anulare/schimb – Daca doriti sa efectuati o comanda la unul dintre partenerii nostrii iar mai apoi va razganditi si doriti sa o returnati/anulati comanda/schimbare produse, suma pentru produsele achizitionate (exceptand costurile de transport unde este cazul) va fi returnata in contul dvs mentionat in cererea de retur de catre partenerul de la care a-ti efectuat comanda daca comanda este achitata cu ramburs la livrare (daca este achitata prin card, suma va fi restituita pe cardul afferent, vezi sectiunea 2.4.2 pentru mai multe detalii). Furnizorul are obligatia de a solutiona cererea in cel mai scurt timp posibil. Orice reclamatie din partea clientului va fi direct solutionata cu partenerul de la care ati efectuat comanda.

* Politica de retur este standard pentru toate entitatile juridice dar poate fi personalizata in functie de vanzator sau de industrie, politica de mai jos se aplica la produsele comercializate de catre S.C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L. Pentru politica de retur a fiecarui partener, va rugam sa consultati pagina comerciantului de la care doriti sa comandati produse si sa cititi cu atentie politicile acestuia.

* Produsele expediate prin sistemul Easybox vor fi restituite de către client prin intermediul serviciilor de curierat.

2.4.2 Returul se va efectua dupa cum urmeaza:

  1. Pentru clientii care au un cont creat se va proceda astfel:
  2. Clientul este obligat să inițieze procedura de returnare a comenzii sau a anumitor produse, accesând secțiunea „Comenzi” din cadrul contului său personal. În cazul comenzilor cu plata la livrare, este imperativ ca clientul să furnizeze detalii privind „IBAN-ul” în spațiul dedicat, urmând ca rambursarea sumelor aferente produselor returnate să se efectueze în contul indicat. În situația în care clientul comite o eroare în specificarea IBAN-ului în cererea de retur, acesta își asumă responsabilitatea pentru orice pierderi financiare survenite.
  3. Clientul trebuie să expedieze produsele ce fac obiectul returului la adresa entității de la care a achiziționat produsele, conform datelor specificate pe factură. Deși, în majoritatea cazurilor, cheltuielile de transport pentru produsele returnate sunt suportate de client, se subliniază faptul că termenii și condițiile pot varia în funcție de fiecare entitate parteneră. Astfel, se recomandă consultarea detaliată a condițiilor specificate pe pagina comerciantului înainte de plasarea unei comenzi.
  4. Entitatea parteneră va efectua un control calitativ asupra produselor returnate.
  5. În urma verificării produselor, partenerul va transmite o solicitare către Emve, completând detaliile AWB corespunzătoare returului în cadrul tabloului de bord al platformei Emve.
  6. După ce cererea este aprobată de către Emve, clientul va fi rambursat după cum urmează:

   – Pentru comenzi achitate cu cardul: suma corespunzătoare produselor returnate va fi transferată automat în contul asociat cardului utilizat la efectuarea plății, prin intermediul procesatorului de plăți Stripe, excluzand costurile de trasnport.

   – Pentru comenzi achitate cu ramburs la livrare: suma corespunzătoare produselor returnate va fi rambursată de entitatea parteneră în contul bancar specificat de client în cadrul solicitării de retur online, excluzand costurile de transport.

2.4.3 Daca clientul doreste retragerea din Contract in termen legal de retragere (14 zile), acesta trebuia sa returneze produsul/produsele respective in stare intacta cu tot cu eventualele bunuri primite drept cadou de la Furnizor.

Este esențial de subliniat că, în ambele situații, cererea de retur trebuie să fie aprobată de gazda web înainte de a se procesa restituirea.

2.4.4 In momentul primirii coletului de la client, acesta va fi analizat si evaluat de catre Furnizor daca se afla la starea initiala (cea din momentul expedierii) si daca poate fi revandut sau nu (ex: bunul este deteriorat, are bucati/piese lipsa, a fost deschis si/sau utilizat) iar in functie de decizie, furnizorul isi rezerva dreptul de a nu accepta produse care prezinta formele de uzura sau consum mentionate anterior, in cadrul procedurii de verificare se depisteaza daca ele au fost desfacute si probate,  iar returul nu este acceptat.  drept urmare furnizorul are dreptul de a retrimite coletul catre client. *Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita. 

2.4.5 Clientul are dreptul de a se retrage din contract în cazul vânzărilor la distanță și are permisiunea de a testa și verifica bunurile în măsura necesară pentru a determina natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora. Clientul este responsabil pentru orice diminuare a valorii bunurilor (produselor) rezultată din manipulări care depășesc aceste limite.

2.4.6 Bunurile returnate trebuie să fie în ambalajul original nedeteriorat, împreună cu toate accesoriile. Orice deteriorare a bunurilor(produselor) sau uzură excesivă va implica costuri de recondiționare și va fi dedusă din valoarea finală a bunului returnat.

2.4.7 Dacă Furnizorul nu poate livra un bun, acesta va returna contravaloarea în contul clientului în termen de maximum 10 zile de la informarea despre indisponibilitatea bunului sau de la exprimarea explicită a intenției de reziliere a Contractului.

  1. In cazul in care clientul plaseaza o comanda fara cont si doreste returnarea unui sau a mai multor produse acesta va trebui sa acceseze butonul “returneaza comanda” regasit in e-mail-ul de finalizare a comenzii si sa completeze cererea de retur. In cazul in care clientul a completat gresit adresa de e-mail, acesta are obligatia de a notifica Gazda Web cu privire la intentia de a efectua un retur, procedandu-se mai departe cu cererea. În situația în care clientul comite o eroare în specificarea IBAN-ului în cererea de retur, acesta își asumă responsabilitatea pentru orice pierderi financiare survenite. In continuare se aplica termenii si conditiile mai sus mentionate de la punctul I.

POLITICA DE ANULARE A UNEI COMENZI PLASATE

* Politica de anulare a unei comenzi plasate poate fi personalizata in functie de vanzator sau de industrie, politica de mai jos se aplica la produsele comercializate de catre S.C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L inclusiv dara fara a se limita la acesta. Pentru politica de anulare a fiecarui partener, va rugam sa consultati pagina comerciantului de la care doriti sa comandati produse si sa cititi cu atentie politicile acestuia.

  1. Anulare înainte de expediere:
  • Clientul are dreptul de a anula orice comandă plasată pe site-ul nostru în termen de 4 ore de la plasarea comenzii, fără a fi supus unor taxe de anulare.
  • Dacă comanda a fost deja expediată înainte de anulare, politica de retur va intra în vigoare.
  1. Anulare după expediere:
  • Dacă clientul decide să anuleze o comandă după ce aceasta a fost deja expediată, dar înainte de a fi livrată, clientul va fi responsabil pentru taxele de expediere și returnare.
  • Comanda trebuie returnată în aceeași condiție în care a fost primită, nedesfăcută și neutilizată.
  1. Produse personalizate sau făcute la comandă:
  • Orice comandă pentru produse personalizate sau făcute la comandă nu poate fi anulată după ce producția a început.
  1. Procedura de anulare:
  • Pentru a anula o comandă, clientul trebuie să efectueze cererea de anulare apasand butonul “anuleaza comanda” sau sa contacteze partenerul la care a plasat comanda (serviciul “Suport furnizor”), prin telefon sau sa contacteze direct Emve.
  • Ca urmare a acestei anulări, se vor aplica două scenarii distincte:
  1. a) Comanda plasată cu opțiunea de plată la livrare (cash la livrare) – După anularea comenzii de către client, comanda va fi anulata si nu mai e nevoie de alti pasi suplimentari.
  2. b) Comanda plasată și achitată prin intermediul cardului bancar (Stripe) – După anularea comenzii de către client, suma aferentă comenzii respective se va transfera automat în contul clientului cu care a fost efectuată plata, din contul Furnizorului, într-un interval de 5-10 zile lucrătoare.
  3. Rambursarea:
  • Odată ce anularea a fost confirmată și produsul a fost returnat (dacă este cazul), rambursarea va fi procesată în termen de 2 zile lucrătoare. Suma rambursată va fi aceeași cu suma plătită, minus orice taxe aplicabile (de exemplu, taxe de expediere sau restocking).
  1. Excepții:
  • Ne rezervăm dreptul de a refuza anularea unei comenzi în situații specifice, cum ar fi abuzul de politica de anulare, tentative de fraudă etc.

POLTICA DE SCHIMBARE A PRODUSELOR

  1. Termenul de schimb:
  • Clientul are dreptul de a solicita schimbarea produselor cumpărate în termen de 14 zile de la primirea acestora.
  1. Condiție pentru schimb:
  • Produsele care sunt returnate pentru schimb trebuie să fie în aceeași condiție în care au fost primite, neutilizate, nedeteriorate și în ambalajul original.
  1. Produse exceptate:
  • Produsele personalizate, desigilate sau cele care sunt menționate ca fiind vândute „fără posibilitate de schimb” în descrierea lor, nu pot fi schimbate.
  1. Procedura de schimb:
  • Pentru a solicita un schimb, clientul trebuie să contacteze serviciul pentru clienți în termen de 14 zile de la primirea produsului, indicând motivele schimbului și produsul dorit în schimb.
  • Dacă produsul solicitat pentru schimb nu este disponibil în stoc, clientul va putea alege un alt produs sau va putea primi un voucher cu valoarea produsului, valabil pentru următoarea achiziție.
  1. Costurile de schimb:
  • Dacă schimbul se datorează unei erori din partea companiei (de exemplu, produs greșit trimis), toate costurile legate de schimb, inclusiv expedierea, vor fi suportate de companie.
  • În caz contrar, costurile de expediere și orice diferență de preț dintre produsele schimbate vor fi suportate de client.
  1. Timpul de procesare:
  • Odată ce produsul returnat a ajuns la depozitul nostru și a trecut controlul de calitate, produsul de schimb va fi trimis în termen de 1 zile lucrătoare.
  1. Rambursarea diferenței:
  • Dacă produsul ales pentru schimb are o valoare mai mică decât produsul inițial, diferența va fi rambursată clientului prin transfer bancar, în termen de 24 ore.
  1. Veți furniza informații reale, exacte, complete și actualizate;
  2. Veți respecta drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site.
  3. Nu veți desfășura niciun fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru/paginii noastre, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.
  4. Plasarea unei comenzi pe website reprezinta informarea Furnizorului cu privire la actiunea realizata. Plasarea unei comenzi nu inseamna in mod automat si ca aceasta va fi acceptata. In cazul in care furnizorul nu reuseste sa finalizeze comanda din diferite motive (ex: stoc limitat al unui produs) acesta va comunica prin intermediul e-mail-ului sau telefonic persoana care a plasat comanda (utilizatorul).

6.1 Furnizorul poate subcontracta/transfera/angaja o terta parte pentru a furniza serviciul de indeplinire a comenzii, cu notificarea clientului dar fara a fi nevoie de acordul acestuia din urma.

  1. Baza contractului va fi compusa din documentele puse la dispozitie pe platforma www.emve.ro de catre Gazda Web la sectiunea “Contul meu”, iar pentru a respecta legea, utilizatorul va primi in coletul afferent comenzii plasate si certificatul de garantie de catre furnizor.

7.1 Ne rezervam dreptul de a publica informatii despre bunurile sau promotiile furnizorului.

  1. Daca doriti sa comunicati cu Furnizorul, acest lucru se poate realiza in mod direct prin intermediul “Suport furnizor”, sectiune disponibila in pagina destinata Furnizorului. Furnizorul isi rezerva dreptul de a folosi informatiile oferite de catre utilizator in momentul inceperii conversatiei fara vreo justificare. Aceste informatii sunt: nume utilizator, adresa IP, e-mail-ul utilizatorului si pagina de unde ati trimis mesajul (standard – va fi pagina furnizorului).

8.1 Conversatia dintre furnizor si utilizator va fi stocata in panoul de control al furnizorului, datele (nume utilizator, adresa e-mail, total mesaje, durata, data) putand fi accesate oricand. Totodata, utilizatorul are optiunea de a primi o copie pe adresa de e-mail a a cestuia cu conversatia dintre el si furnizor in momentul finalizarii discutiei.

  1. Toate preturile experimate pe platforma web www.emve.ro si prin intermediul aplicatiei EMVE sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A. In cazul in care Furnizorul este platitor de T.V.A, acest lucru va fi afisat in momentul completarii datelor despre comanda, sectiunea “Total” cat si pe factura pentru comanda respectiva.

9.1 In cazul in care clientul doreste sa plateasca online, Furnizorul nu este responsabil de orice alt cost suplimentar suportat de client, inlcuzand: comisioane ale bancii emitente, comisioane de conversie a valutei sau orice alte comisioane de orice tip. Clientul este singurul responsabil de acestea.

9.2 In fiecare comanda vor fi mentionate urmatoarele: pretul produselor, metoda de livrare, metoda de plata, adresa de facturare si cea de livrare, datele clientului si alte date fiscale. Furnizorul va emite automat o factura catre Client dupa finalizarea comenzii, acestuia din urma revenindu-i responsabilitatea de a furniza orice tip de informatie necesara emiterii facturi, conform legislatiei.

9.2.1 Clientul are obligatia de a-si actualiza datele din sectiunea “Contul meu” ori de cate ori este posibil sau ori de cate ori este cazul.

9.2.2 Clientul are optiunea de a-si salva pe dispozitivul sau propriu si de a arhiva facturile aferente fiecarei comenzi din sectiunea “Comenzi”.

9.3 In mod automat Furnizorul va transmite Clientului dupa finalizarea comenzii prin intermediul e-mail-ului mentionat de acesta sau prin intermediul paginii “Contul meu” in sectiunea “Comenzi”, in format electronic, factura aferenta fiecarei comenzi efectuate.

9.4 In momentul transmiterii comenzi, Clientul este de acord sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea automata a platformei web EMVE in contul acestuia la sectiunea “Comenzi” sau prin intemediul postei electronice metionate de acesta in pagina “Contul meu”.

  1. Conform legii, fiecare Furnizorul are obligatia de a afisa preturile pentru bunurile electronice cu Taxa de timbru verde inclusa.
  2. In termen de maxim 14 zile (paisprezece) din momentul achizitionarii unui sau mai multor bunuri de catre client, vom solicita prin intermediul unui e-mail participarea clientului la completarea unui “Review” legat de bunul/bunurile achizionate prin intermediul platformei sau aplicatiei, scopul fiind participarea clientilor intr-un numar cat mai mare si detalierea produselor achizitionate.

11.1 Daca din motive ce tin de utilizarea platformei web EMVE informatiile actualizate de catre Client nu se reflecta si in contul acestuia, va rugam sa ne comunicati acest lucru la adresa de e-mail office@emve.ro.

11.2 Responsabilitatea pentru orice prejudicii suferite de către Client sau pentru daunele rezultate din utilizarea Bunurilor după livrare, mai ales în cazul pierderii acestora, nu poate fi atribuită Furnizorului.

11.3 Furnizorul își rezervă dreptul de a actualiza și schimba termenii si conditiile regasite in pagina acestuia, politica de livrare, politica de rambursare sau politica de anulare/returnare/schimb în mod regulat, pentru a reflecta modificări în funcționarea site-ului sau cerințe legale. Aceste modificări vor fi aplicabile clienților de la data publicării lor pe site. Pentru a fi la zi cu noile reguli, este indicat să verifici periodic conținutul actualizat al documentului. Te recomand să consultezi în mod regulat versiunea actualizată a acestuia pentru a fi informat.

11.4 Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul declara ca in momentul crearii unui cont pe platforma emve.ro sau aplicatiei EMVE este de acord sa primeasca oferte promotionale sau orice tip de oferte prin intermediul e-mail-ului.

Consecințe. Ne rezervăm dreptul de a bloca accesul oricărui utilizator care încalcă regulile de mai sus, de a anula comenzile, de a sesiza autoritățile competente pentru tragerea la răspundere administrativă/penală a oricăror fapte antisociale și de a ne adresa justiției pentru recuperarea în integralitate a oricăror prejudiciilor cauzate, prezente sau viitoare, inclusiv beneficiile nerealizate și cheltuielile de judecată (inclusiv onorariile avocaților).

STOCAREA DATELOR

EMVE nu va stoca si nici nu va avea acces la datele cardului de plata a Clientului ci doar procesatorul de plati integrat in platforma web EMVE sau aplicatiei EMVE. Aceasta din urma este o entitate autorizata de organele competente pentru prestarea de servicii a procesarii platilor care poate stoca date de identificare a cardului. Clientul va fi informat despre identitatea acestui procesator de plati inainte de introducerea datelor cardului.

Detaliile referitoare la cardul de plată al Clientului nu vor fi stocate sau vizualizate de către EMVE. În schimb, acestea sunt gestionate și securizate de un serviciu de procesare a plăților, o entitate specializată și autorizată în stocarea datelor bancare. Clientul va fi informat cu privire la numele acestei entități înainte de a introduce datele sale financiare.

EMVE colaborează pentru serviciul de salvare și gestionare a datelor financiare cu Stripe Payments Europe, Ltd. C/O A&L Goodbody Ifsc, North Wall Quay Dublin 1, Ireland.

EMVE asigură că toate tranzacțiile cu cardul de credit sau de debit sunt procesate printr-un gateway securizat și sunt în conformitate cu Standardele de Securitate ale Datelor pentru Industria Cardurilor de Plată (PCI DSS).

Clauza de Procesare a Plăților prin Stripe

  1. Scop: Această clauză stabilește modalitatea de procesare a tranzacțiilor efectuate prin intermediul cardurilor bancare de către utilizatorii platformei, folosind serviciul Stripe.
  2. Procesare Secure: EMVE asigură că toate tranzacțiile cu cardul de credit sau de debit sunt procesate printr-un gateway securizat oferit de Stripe și sunt în conformitate cu Standardele de Securitate ale Datelor pentru Industria Cardurilor de Plată (PCI DSS).
  3. Date Confidențiale: EMVE nu stochează datele cardului de credit sau de debit al utilizatorului pe propriile sale servere. Toate detaliile cardului sunt procesate și stocate de către Stripe, care este în conformitate cu normele PCI DSS. Pentru mai multe detalii, utilizatorii pot consulta Politica de confidențialitate a Stripe.
  4. Autorizarea Tranzacției: Prin furnizarea detaliilor cardului său bancar pe platforma noastră, utilizatorul confirmă că este titularul cardului și autorizează Furnizorul să debiteze suma specificată în coșul de cumpărături pentru serviciile sau produsele selectate folosind serviciul Stripe.
  5. Monedă și Conversie: Toate tranzacțiile vor fi procesate în moneda locală, cu excepția cazului în care se menționează altfel. Dacă contul bancar al utilizatorului este într-o altă monedă, cursul de schimb va fi determinat de Stripe și de banca emitentă a cardului.
  6. Dispute și Reclamații: Orice dispută sau reclamație legată de tranzacțiile procesate prin Stripe trebuie adresată inițial Furnizorului. În cazul în care nu se ajunge la o soluție amiabilă, utilizatorul are dreptul de a urma procedurile de dispută oferite de Stripe.
  7. Rambursări: În cazul în care o tranzacție este eligibilă pentru rambursare, conform Termenilor și Condițiilor noastre, rambursarea va fi efectuată prin intermediul Stripe pe același card cu care a fost efectuată plata.
  8. Modificări: EMVE își rezervă dreptul de a modifica această clauză în orice moment, conform nevoilor de afaceri și legislației în vigoare.

Conform dispozițiilor legislației aplicabile, în special Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (cunoscut sub numele de „GDPR”), datele cu caracter personal conținute în baza de date de tokenizare vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile GDPR. Ca operator al datelor personale conținute în baza de date de tokenizare, EMVE delega procesarea acestor date către procesatorul de plati mai sus mentionat în scopul necesar pentru furnizarea serviciilor de tokenizare.

Pentru a asigura securitatea tranzacțiilor, în unele situații, Clientul va trebui să confirme plata prin reintroducerea parolei de la cont sau prin utilizarea amprentei digitale pe terminalele mobile compatibile.

Recomandam clientilor sa foloseasca o parola complexa, care sa contina litere mari si mici, caractere speciale si cifre.

GARANTII ALE BUNURILOR

Pentru a primi corect certificatul de garanție pentru bunurile din comandă, cumpărătorul trebuie să-și actualizeze periodic datele din contul său .

Toate produsele vândute de EMVE sau de partenerii EMVE se bucură de garanție conformă legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Toate produsele sunt complet noi, în ambalajele lor originale și sunt achiziționate direct de la surse autorizate ale producătorilor respectivi.

Cumpărătorul/Clientul primește un certificat de garanție la livrare pentru bunurile vândute de Furnizori. Acest certificat conține informații despre centrul de service responsabil de reparații pe toata durata garanției. Garanția pentru aceste bunuri este asigurată fie de către service-ul menționat pe certificat, fie de către Furnizor.

Orice lipsă a certificatului de garanție al bunului trebuie raportată în maxim 72 (saptezeci și doua) de ore de la primirea bunului la adresa office@emve.ro. Nu se vor lua în considerare notificări ulterioare referitoare la lipsa certificatului de garanție, decât cele raportate în termenul maxim de 72 de ore de la primirea bunului.

EXISTĂ CATEGORII DE BUNURI PENTRU CARE DREPTUL DE RETRAGERE NU SE APLICĂ, DUPĂ CUM URMEAZĂ:

13 Bunuri lucrate manual/confectionate pentru care s-au specificat detaliile in tabelul “Descriere” sau “Informatii Suplimentare”.

13.1 Bunuri personalizate (ex: bijuterii, tricouri, etc).

13.2 Bunuri a caror termen de expirare sau deteriorare este foarte scurt.

13.3 Bunuri care dupa dupa livrare sunt supuse riscului de amestecare cu alte elemente.

13.4 Bunuri care sunt sigilate si nu pot fi returnate din consideratii de igiena si de sanitate care au fost desigilate de client.

13.5 Bunuri precum înregistrări audio/video etichetate ca sigilate sau de programe informatice etichetate ca sigilate care au fost desigilate după efectuarea tranzacției.

TRECEREA DREPTULUI DE PROPRIETATE A BUNURILOR

Transferul proprietății bunurilor are loc la momentul livrării acestora la adresa indicată în comandă și după efectuarea plății de către cumpărător. Prin livrare se înțelege predarea fizică a bunurilor către cumpărător sau către o persoană desemnată de acesta, precum și semnarea documentului de primire a livrării eliberat de catre firma de curierat.

FUNCTII ALE WEBSITE-ULUI SAU APLICATIEI SI REGULI DE FOLOSIRE A ACESTORA

În momentul în care un client înregistrează o anumită recenzie/comentariu/întrebare/răspuns pe site sau aplicatie, acesta acordă furnizorului sau gazdei web EMVE o licență extinsă și îi conferă dreptul de a utiliza in orice mod furnizorul sau gazda WEB doreste și de a afișa conținutul respectiv.

Clientii au posibilitatea de a scrie recenzii, comentarii, întrebări și răspunsuri în secțiunile „Recenzii” și „Intrebari”. Aceste informații pot fi atât avantajoase, cât și dezavantajoase, și se referă la atribuțiile și modalitățile de folosire ale unui bun.

Fiecare persoană care utilizează/achiziționează produsele noastre și postează o recenzie/comentariu/întrebare/răspuns în secțiunile relevante, trebuie să se conformeze următoarelor reguli:

  1. Să se folosească limbaj corespunzător și neofensator în recenzii, întrebări și răspunsuri, evitând informații despre preț sau oferte promoționale. Se pot face referiri doar la caracteristici și modul de utilizare al produsului sau serviciului.
  2. În secțiunea „Intrebari”, vă rog să postați întrebări despre produs sau serviciu utilizând limba română, dar puteți folosi cuvinte și expresii de largă utilizare în domeniul respectiv.
  3. Vă rugăm să nu furnizați sau să solicitați date personale sau orice altă informație care poate dezvălui date personale.
  4. Este important să asigurați că informațiile introduse sunt realiste, corecte și în conformitate cu legile aplicabile, respectând drepturile altor părți.
  5. Pentru a intra în contact cu furnizorul, vă recomandăm să utilizați datele de contact disponibile pe pagina fiecărui furnizor. Aceasta asigură o separare clară între secțiunile de întrebări și recenzii și canalul de comunicare cu acesta.
  6. Pentru a obține informații despre produsele sau serviciile de pe site, vă invităm să utilizați facilitățile disponibile, evitând referirea la alte companii.
  7. Vă rugăm să nu încercați să fraudați serviciile sau să includeți materiale publicitare în recenzii, comentarii, întrebări sau răspunsuri.
  8. Este important să nu includeți informații despre URL-uri din alte site-uri comerciale similare.
  9. Vă recomandăm să postați recenzii în secțiunea „Recenzii” și să adresați întrebări în secțiunea „Intrebari”.

Vă mulțumim pentru respectarea acestor reguli și pentru contribuția dumneavoastră la crearea unui mediu de comunicare pozitiv și util pentru toți utilizatorii. Orice neconformare cu aceste cerinte poate duce la stergerea contului de client.

În cazul în care un client consideră că un review, comentariu, întrebare sau răspuns conține conținut inadecvat dintr-o perspectivă subiectivă, acesta este rugat sa anunte furnizorul sau Gazda Web si acesta va fi analizat cu atenție de furnizor sau de către Gazda Web pentru a determina dacă încalcă termenii și condițiile site-ului. Dacă se constată încălcări repetate, furnizorul sau Gazda Web își rezervă dreptul de a suspenda utilizatorului sau clientului dreptul de a posta recenzii, comentarii, întrebări sau răspunsuri în secțiunile dedicate.

Sesizările sau reclamațiile referitoare la produsul sau serviciul achiziționat de către clienți nu pot fi subiectul unui review. În schimb, clienții sunt obligați să respecte dispozițiile din prezentul document în vederea soluționării rapide și pe cale amiabilă a oricăror astfel de sesizări sau reclamații. Furnizorul sau Gazda Web vor lua măsurile necesare pentru eliminarea conținutului inadecvat din site după o examinare atentă. Reclamațiile trebuie depuse în termen de maxim șase luni de la comunicarea deciziei privind măsurile corective luate de către Emve. Pentru mai multe informații despre modul în care funcționează acest sistem intern, vă rugăm să consultați secțiunea dedicată Regulamentului privind serviciile digitale (Digital Service Act).

Recenziile fi postate doar de catre clienti care au achizitionat produse de la furnizorul respectiv.

Intrebarile pot fi postate de orice Client care are un cont active pe platorma.

EFECTUAREA LIVRARII BUNURILOR

Toate detaliile aferente efectuarii livrarii bunurilor achizitionate pe platforma web EMVE.ro sau prin intermediul aplicatiei se regasesc la sectiuneaREGULI PRIVIND UTILIZAREA SITE-ULUI

Livrarea bunurilor se va efectua strict si doar în România.

Furnizorul are obligatia de a asigura o ambalare a produselor cat mai sigura si cat mai corespunzatoare si are obligatia de a atasa si documentele insotitoare in colet.

DESPRE DEEE

Gestionarea corectă a deșeurilor de echipamente electrice și electronice (DEEE) este esențială pentru a evita consecințele negative asupra mediului și sănătății umane. Aceste DEEE conțin adesea substanțe periculoase precum plumb, mercur, cadmiu și substanțe chimice periculoase utilizate în produsele electronice. Dacă aceste deșeuri nu sunt colectate separat și tratate corespunzător, pot ajunge în sol și în apele de suprafață, contribuind la poluarea mediului și potențial afectând sănătatea oamenilor.

Pentru a preveni aceste riscuri, conform prevederilor OUG 195/2005 privind protecția mediului și OUG 5/2015 privind DEEE, cumpărătorii au obligația să nu elimine DEEE ca deșeuri nesortate în coșurile de gunoi obișnuite. În schimb, aceștia trebuie să colecteze separat aceste DEEE și să le predea în locuri special desemnate pentru colectare.

Colectarea DEEE se va realiza prin serviciul public de colectare a DEE, direct de către și prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizați pentru gestionarea DEEE. Astfel, clienții au posibilitatea să predea gratuit DEEE în punctele de colectare specificate, mai ales atunci când achiziționează un produs nou din aceeași categorie.

Simbolul care indică colectarea separată a echipamentelor electrice și electronice este o pubelă cu roți barată cu o cruce, așa cum este prezentat în pictogramă.

Este important să respectăm aceste prevederi și să fim conștienți de impactul pe care DEEE-l poate avea asupra mediului și sănătății noastre. Prin colectarea și gestionarea adecvată a DEEE, putem contribui la protejarea mediului și la prevenirea potențialelor riscuri asupra sănătății umane.

FORTA MAJORA

Niciuna dintre părți nu va fi considerată responsabilă pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale în cazul în care aceasta rezultă dintr-un eveniment de forță majoră. Forța majoră se referă la un eveniment imprevizibil, care este în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. În astfel de situații, ambele părți sunt absolvite de responsabilitatea pentru neexecutarea sau întârzierea în îndeplinirea obligațiilor contractuale.

În situația în care evenimentul de forță majoră persistă timp de 15 zile de la data producerii sale, fiecare parte are dreptul să notifice celeilalte părți încetarea automată a contractului, fără ca vreo parte să poată cere celeilalte despăgubiri. Aceasta înseamnă că, în absența unei soluții sau încetări a evenimentului de forță majoră într-un interval de timp rezonabil, părțile pot pune capăt contractului fără a fi răspunzătoare pentru eventualele daune sau pierderi suferite de cealaltă parte.

TERMENII SI CONDITIILE PENTRU UTILIZAREA APLICATIEI

Se aplica aceleasi termene si conditii ca pe website, dar in adaos:

S.C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L. a creat aplicația EMVE ca o aplicație gratuită. Acest Serviciu este furnizat de S.C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L. gratuit și este destinat utilizării așa cum este.

Aplicația folosește servicii terțe care pot colecta informații folosite pentru a vă identifica.

Link către politica de confidențialitate a furnizorilor de servicii terți utilizați de aplicație

Servicii Google Play
Google Analytics pentru Firebase
Date de jurnal

Dorim să vă informăm că ori de câte ori utilizați Serviciul nostru, în cazul unei erori în aplicație, colectăm date și informații (prin produse terțe) pe telefonul dvs., numite Log Data. Aceste date de jurnal pot include informații precum adresa de protocol de internet („IP”) al dispozitivului dvs., numele dispozitivului, versiunea sistemului de operare, configurația aplicației atunci când utilizați Serviciul nostru, ora și data utilizării Serviciului de către dvs. și alte statistici. .

ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

Legislatie. Acest document este supus legislației române. În situația în care pot apărea eventuale conflicte între Furnizor și Clienți, se va încerca în primul rând rezolvarea acestora pe cale amiabilă. Această secțiune și procedura de mai jos reprezintă o confirmare a disponibilității Furnizorului de a aborda prompt, eficient și într-un mod conciliator reclamațiile sau litigiile în care este implicat, prin folosirea tuturor instrumentelor legale aplicabile în România.

În cazul în care există sesizări sau reclamații legate de produsul sau serviciul achiziționat, Clientii pot utiliza oricând formularul de contact disponibil pe site-ul https://emve.ro/reclamatii-si-sesizari/ pentru a transmite reclamația respectivă. Furnizorul se angajează să soluționeze reclamațiile sau sesizările într-un termen maxim de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora. In cazul in care clientii nu primesc un raspuns in maximum 30 zile, sunt nemultumiti de modul in care sesizarea a fost abordata sau primesc un raspuns peste termenul de 30 zile de la Furnizor, acestia pot apela la alte proceduri de solutionare (SAL/SOL). Instanțele de judecată corespunzătoare pe viitor sunt în măsură să acționeze conform competențelor lor.

Link-uri:

SAL – https://anpc.ro/ce-este-sal/

SOL – https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

În conformitate cu regulamentul (UE) nr. 524/2013 referitor la rezolvarea online a litigiilor în domeniul consumului și modificarea regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, clientii/utilizatorii au opțiunea de a alege rezolvarea extrajudiciară a eventualelor litigii prin intermediul platformei europene de rezolvare online a litigiilor (platforma SOL). Această platformă digitală a fost creată de Comisia Europeană pentru a facilita o soluționare a litigiilor care implică obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau furnizare de servicii online dintre un consumator cu reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană.

În situația în care nu se poate obține o rezolvare prin dialog sau prin alte modalități alternative pentru sesizări, reclamații sau litigii, sau în cazul în care nu se poate ajunge la un consens reciproc, aceste aspecte vor fi supuse deciziei instanțelor de judecată competente din România. Astfel, atunci când nu se poate găsi o soluție acceptabilă prin negocieri sau alte mijloace, părțile implicate vor fi nevoite să apeleze la instanțele de judecată românești pentru a primi o hotărâre legală în aceste cazuri.

Data încheierii contractului. Contractul dintre dvs. și noi se încheie în momentul în care comanda dvs. va fi livrata si veti intra in posesia ei, dupa achitarea acesteia.

Protecție. În măsura în care nu vom accepta comanda, dar dvs. v-au fost retrase sume de bani, vom proceda la rambursarea acestor sume în cel mai scurt timp.

Decizia ne aparține. Ne rezervăm dreptul de a decide, în mod unilateral și fără a preciza motivul, încheierea sau nu a unui contract de vânzare. Nu vom avea nicio răspundere față de dvs. în situația în care refuzăm să dăm curs unei comenzi. Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera către dumneavoastră numai după ce ați realizat plata tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare.

Meniu
0 items Cos
0 Favorite