Termenii și condițiileMulțumim pentru interesul față de compania, site-ul, aplicatia și produsele pe care le comercializăm prin intermediul magazinului nostru online si a aplicatiei.Vă rugăm să citiți acest document cu atenție. Acest document (denumit în continuare
„Prezentul document”, „Contractul” sau
„Termenii și Condițiile”) reprezintă condițiile utilizării site-ului EMVE (denumit în continuare „Site-ul”) și condițiile plasării de comenzi de produse prin intermediul site-ului, inclusiv condițiile de livrare și de retur. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi. Vă rugăm să citiți și Politica noastră de confidențialitate,
Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și Politica privind utilizarea modulelor cookie, înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul/plasa comanda.
CINE SUNTEM?Site-ul www.emve.ro aparține S.C. AXP GLOBAL RETAIL SRL, societate de naționalitate română cu sediul social în jud. Arad, localitatea Simand, nr. 1290, înmatriculată în Registrul Comerțului Arad sub nr. J2/1304/2023, având codul fiscal 48715417, e-mail de comunicare oficiala
office@emve.ro. *In utilizarea website-ului pentru diferite functionalitati (confirmare comenzi, etc) va fi folosita adresa de e-mail emve.romania@gmail.com.
PREZENTUL CONTRACT. OBLIGATIVITATE. CONTACTCaracter obligatoriu. Înțelegeți că atât prezentul contract, cât și toate politicile la care acesta face referire (e.g., Politică de confidențialitate, Politică privind utilizarea modulelor cookie) au caracter obligatoriu față de dvs. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi, vă luați angajamentul de a respecta prezentul contract și politicile indicate. Totodata, in momentul crearii unui cont pe website sau aplicatie clientul declara urmatoarele:
- Ca intelege functionalitatile si caracteristicile website-ului emve.ro sau aplicatiei EMVE.
- Ca are competentele si cunostintele necesare pentru a naviga si a efectua comenzi, a efectua cereri de rambursare a comenzilor pe website si aplicatie si de a utiliza acestea in mod corespunzator.
- Ca isi asuma responsabilitatea pentru orice actiune efectuata in cadrul contului sau si recunoaste ca este singura persoana respnsabila pentru acuratetea datelor furnizate si alegerea produselor.
- Ca intelege faptul ca atat sumele aferente comenzii cat si comanda nu vor fi procesate spre rambursare pana acesta nu va aplica pentru retur din sectiunea contului sau a aplicatiei sau website-ului precum mentionat la sectiuniile 2.4.1, 2.4.2, 2.4.3. Conform termenilor și condițiilor stabilite de C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L și în conformitate cu reglementările legale în vigoare, informăm clienții că orice solicitare de retur a produselor achiziționate trebuie să fie efectuată exclusiv prin intermediul platformei noastre – fie pe website-ul oficial, fie prin intermediul aplicației dedicate.
Doar cererile de retur înregistrate și procesate prin aceste canale vor fi recunoscute și tratate în mod corespunzător de către S.C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L. Orice altă solicitare, care nu respectă această procedură, nu poate și nu va fi luată în considerare.Reiterăm importanța respectării acestei proceduri pentru a asigura o gestionare eficientă și transparentă a cererilor de retur, precum și pentru a vă proteja drepturile ca și consumator în conformitate cu legislația aplicabilă.
Modificări și actualizări. Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. Accesând site-ul nostru veți găsi cea mai recentă versiune a Termenilor.Nu putem garanta faptul că orice produse care au fost incluse la un moment dat pe site vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.
Contact. Dacă aveți întrebări sau neclarități, ne puteți contacta cu încredere la office@emve.ro.
TERMENIIGazda Web – Emve Marketplace reprezentata prin S.C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L.Cumparator – Orice persoana juridica sau orice entitate juridica care is face un cont in Website si plaseaza o comanda sau orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani.Coșul personal – o secțiune în cadrul Contului care îi oferă Cumpărătorului/Utilizatorului posibilitatea de a adăuga Produse sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze în momentul adăugării sau într-un moment ulterior; în cazul în care Produsele sau Serviciile nu sunt achiziționate imediat prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul furnizat de Vânzător prin monitorizarea Produselor și Serviciilor și prin primirea de Comunicări Comerciale corespunzătoare.Utilizator – Orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau orice persoana juridica sau entitate juridica care se inregistreaza pe Website si care si-a dat acordul cu privire la termenii si conditiile Website-ului.Client – este o persoana fizica cu varsta peste 18 ani sau orice persoana juridica care si-a creat un cont in Website sau care efectueaza o comanda.Cumparator – este o persoana fizica cu varsta peste 18 ani sau orice persoana juridica care si-a creat un cont in Website si efectueaza o comanda.De mentionat, clientii pot plasa o comanda si fara sa aiba un cont creat pe platforma noastra.Livrare la easybox – Daca un produs are acest text/imagine atasat(a) inseamna ca acel produs poate fi livrat in unul din lockerele alese in momentul finalizarii comenzii.Platforma online – magazinul virtual disponibil la adresa web www.emve.ro și subdomeniile aferente.Continut ilegal – Conținutul ilegal se referă la orice materiale care nu respectă legile în vigoare sau termenii și condițiile prezentului document. Pentru informații mai detaliate despre tipurile de conținut ilegal și modul de raportare a suspiciunilor referitoare la astfel de conținut pe site, vă rugăm să consultați secțiunea “
Regulamentul privind serviciile digitale (Digital Service Act)“.Aplicatie EMVE – Aplicatia este un program software dezvoltat pentru a fi utilizat pe dispozitive mobile, cum ar fi smartphone-uri și tablete. Aceste aplicații sunt concepute pentru a oferi utilizatorilor funcționalități și servicii specifice, adaptate pentru utilizarea pe dispozitive mobile. Ea poate fi descărcata și instalata de pe platformele de distribuție de aplicații, cum ar fi App Store pentru dispozitive iOS sau Google Play Store pentru dispozitive Android.Cont – Secțiunea “Cont” de pe Site conține un set format dintr-o adresă de e-mail unică și o parolă securizată, oferind Cumpărătorului posibilitatea de a plasa Comenzi și furnizând informații detaliate despre Client/Cumpărător și istoricul său în cadrul Site-ului (precum Comenzi anterioare, facturi fiscale, etc.). Utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate și se angajează să asigure că toate datele furnizate la crearea Profilului personal sunt exacte, complete și actualizate în permanență. Vă rugăm să fiți diligenti în introducerea, completarea și actualizarea cu acuratețe a tuturor informațiilor necesare în momentul înregistrării Contului.Comanda – un mesaj electronic care servește drept formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin intermediul căruia Cumpărătorul își transmite intenția de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site-ul respectiv.Widget – Widget-ul este o mică aplicație interactivă care adaugă funcționalitate și informații utile pe site-ul nostru, sporind experiența utilizatorilor și angajamentul.Recenzie – este o descriere scrisă realizată de către proprietarul sau beneficiarul unui Produs, bazată pe propria experiență și abilitatea sa de a oferi comentarii detaliate și de a indica în ce măsură Produsul îndeplinește specificațiile menționate de către fabricant.Contract – este înțelegerea realizată la distanță între Gazda Web și Achizitor, fără ca Gazda Web și Achizitorul să se afle fizic în același loc în același timp.In stoc – Produsul se afla in stoc.X In stoc – Au mai ramas X numar bucati din produsul respective in stoc.Pret taiat cu linie orizontala – Reprezinta pretul de inaintea aplicarii reducerii.
DATELE DVS. CU CARACTER PERSONALSite-ul prelucrează date cu caracter personal furnizate de dvs.Ne-am luat angajamentul să respectăm legislația națională și europeană privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.Prin vizitarea și utilizarea site-ului emve.ro, plasarea de comenzi sau prin interacțiunea cu noi prin orice metodă și/sau orice mijloc de comunicare la distanță, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal astfel cum este descris în Politica noastra de confidențialitate.Declarați, totodată, că toate datele personale și informațiile transmise către noi sunt corecte. În măsura în care datele nu vă aparțin, declarați că ați obținut acordul scris și prealabil al persoanei vizate ale cărei date le transmiteți către noi sau declarați că transmiteți datele în baza altui temei legal conform Regulamentului (UE) nr. 679/2016.Clientul are obligatia de a pastra confidentiale datele din contul acestuia (utilizator, parola sau orice tip de date din interiorul acestuia) si de a gestiona accesul la cont. Clientul poartă responsabilitatea pentru toate activitățile efectuate prin intermediul contului său, în limitele permise de legislația în vigoare.Prin crearea contului și utilizarea continutului sau plasarea unei comenzi, clientul acceptă Termenele și Condițiile site-ului în versiunea actualizată la acea dată. De asemenea, se precizează că clientul va fi integrat automat în sistemul de fidelizare a clienților, iar decizia de a utiliza sau nu reducerile rămâne la latitudinea acestuia.Este posibil să colectăm informații prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum adresa IP, detalii privind navigatorul sau dispozitivul utilizat. Dacă doriți să aflați mai multe informații, vă recomandăm să accesați și să parcurgeți Politica noastra privind utilizarea modulelor cookie
https://emve.ro/despre-cookie-uri/.
CONFIDENTIALITATENe rezervam obligativitatea să păstrăm confidențialitatea tuturor informațiilor de orice fel pe care le furnizați. Divulgarea acestor informații va fi posibilă doar în conformitate cu prevederile prezentului Document.
ELIGIBILITATEPentru a putea plasa în mod legal o comandă pe site-ul nostru trebuie
(1) să aveți peste 18 ani și/sau capacitate deplină de exercițiu;
(2) să fiți de acord cu prezentul Contract; și
(3) să ne furnizați informații de identitate și de contact reale, complete și actualizate.
OFERTE/COMUNICARE COMERCIALE DE ORICE NATURADaca un client plaseaza o comanda, cu sau fara cont, acesta va fi inclus automat in newsletter-ul Gazdei Web pentru primirea de oferte comerciale si alte comunicari. Plasand o comanda, acesta este de acord cu acest aspect. In cazul in care doreste dezabonarea de la newsletter, aceasta actiune se poate realiza direct din e-mail, apasand butonul „Dezabonare”.Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are dreptul să-și modifice în orice moment opțiunea privind consimțământul acordat Gazdei Web pentru primirea ofertelor sau oricaror altor tipuri de comunicari comerciale de orice natura (inclusiv newsletter) care conțin informații generale sau tematice, în special în ceea ce privește informațiile despre oferte sau promoții, după cum urmează:– Prin contactarea directa a Gazdei Web prin orice mijloc de comunicare directa;– Prin utilizarea link-ului de dezabonare furnizat în oferte sau comunicari comerciale primite de la Gazda Web (ex: e-mail);– In momentul modificarii pretului pentru bunurile din cosul acestuia;– Recomandari despre bunuri asemanatoare celor din pagina de favorite a clientului;– Daca produsul mai exista in oferta Gazdei Web;– “Cosul personal” are dreptul de a furniza e-mail-uri catre Client cu privire la oferte sau comunicari comerciale de orice natura, precum notificari in legatura cu stadiul “Cosului personal”, dupa cum urmeaza:– In momentul modificarii pretului pentru bunurile din cosul acestuia;– Orice modificare a disponibilitatii produselor (stoc, bucati, etc);– Recomandari despre bunuri asemanatoare celor din cosul clientului;– Daca produsul mai exista in oferta Gazdei Web;
REGULI PRIVIN UTILIZAREA LOCKERELOR/EASYBOXCostul de transport pentru livrarea la easybox va fi afisata atat in cosul de cumparaturi a clientului, cat si in momentul finalizarii comenzii. Clientul poate selecta atunci locker-ul unde doreste sa fie livrata comanda acestuia. Pentru conditiile de retur a unui produs livrat prin sistemul easybox, se aplica POLITICA DE RETUR.Utilizatorii care utilizează serviciile furnizate prin intermediul lockerelor trebuie să respecte următoarele reguli: să evite deschiderea ușilor compartimentelor lockerului, să nu omită sau să nu lase în locker bunuri personale precum cardul bancar, portofelul, cheile etc., să nu expedieze prin intermediul lockerului colete goale sau conținând alte bunuri decât cele destinate returnării către expeditori sau clienții Sameday, să nu efectueze selecții incorecte pe display-ul lockerului sau să marcheze acțiuni care nu corespund realității, să evite forțarea ușilor sau sertarelor lockerului și să nu cauzeze distrugeri de niciun fel acestuia, să arunce ambalajele coletelor livrate prin intermediul lockerului doar în locurile special amenajate pentru colectarea acestora. În cazul comenzilor care includ unul sau mai multe colete consolidate în același compartiment, utilizatorul are responsabilitatea de a examina cu atenție informațiile afișate pe display-ul lockerului înainte de a ridica coletele. De asemenea, utilizatorul trebuie să se asigure că compartimentul rămâne gol înainte de a închide ușa și a finaliza procesul de livrare. Este interzis destinatarilor să returneze în Easybox colete cu statut de “retur” fără a solicita expres Sameday pentru un nou serviciu în cadrul acestei logici de flux.La transport, sunt interzise următoarele bunuri: produse cosmetice nerezistente la căldură sau îngheț, produse din tutun, arme de foc sau arme dezasamblate, muniție pentru arme de foc (indiferent de tip, formă sau calibru), materiale explozive, gaze toxice, produse perisabile, deșeuri, pietre prețioase, bijuterii din metale prețioase, lingouri din orice metal prețios, bunuri de valoare (blănuri, ceasuri, tablouri, icoane, monede de colecție, etc.), bani, baterii auto / baterii uz general, lucrări de artă, antichități, cecuri, carduri de credit, timbre poștale, droguri, organe umane, animale vii sau moarte, rămășițe umane (inclusiv cenușa).De asemenea, sunt interzise următoarele substanțe: substanțe toxice, substanțe infectioase, substanțe radioactive, gaze (inflamabile, toxice, neinflamabile), substanțe supuse aprinderii spontane, substanțe care, în contact cu apa, degajă gaze inflamabile, peroxizi organici, substanțe corozive, substanțe din categoria “Substanțe periculoase” și/sau incluse în categoria ADR.
DREPTURI DE PROPRIETATE INDUSTRIALA SI INTELECTUALA- Toate elementele conținute pe website-ul EMVE si aplicatia EMVE, inclusiv, fără a se limita la sigle, ilustrații stilizate, mărci comerciale, imagini statice, imagini în mișcare(dinamice), text și/sau conținut multimedia prezentate pe platforma web EMVE sau prin intermediul aplicatiei EMVE, sunt proprietatea exclusiva EMVE, care își rezervă toate drepturile obținute în acest sens direct sau indirect.
- Clientului nu ii este permisa copierea si/sau distribuirea elementelor vizibile pe platforma web sau din aplicatie.
- Interzicem utilizarea continutului de pe platforma web EMVE sau aplicatiei EMVE in alte scopuri decat cele permise in prezentul contract sau de acordul de folosire a acestora.
REGULI PRIVIND UTILIZAREA SITE-ULUIReguli. Prin accesarea, vizitarea, plasarea unei comenzi sau desfășurarea oricărei alte activități pe site-ul nostru, promiteți să respectați următoarele reguli:2.1 In momentul adaugarii bunurilor in cosul de cumparaturi nu se rezerva bunurile respective sau nu se inregistreaza comanda.2.4.1 Clientul are tot dreptul sa se retraga din acest Contract in termen de 14 zile calendaristice si sa returneze bunul/bunurile fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat costul de livrare. Conform OUG 34/2014, perioada de returnare a unui bun expira in termen de 14 zile de la:– Momentul in care clientul primeste fizic ultimul bun.– Momentul in care clientul primeste fizic ultimul bun sau ultima bucata din acel bun (se aplica in cazul in care clientul comanda un bun format din mai multe bucati separate).– Momentul in care clientul plateste o comanda prin intermediul cardului de credit sau de debit.
POLITICA DE RETUR*Aplicabil la cererea de retur/anulare/schimb – Daca doriti sa efectuati o comanda iar mai apoi va razganditi si doriti sa o returnati/anulati comanda/schimbare produse, suma pentru produsele achizitionate (exceptand costurile de transport unde este cazul, precum si pentru livrarea la easybox unde comanda este platita cu cardul, suma pentru transport va fi retinuta de catre SC AXP GLOBAL RETAIL SRL) va fi returnata in contul dvs mentionat in cererea de retur completata pe www.emve.ro daca comanda este achitata cu ramburs la livrare (daca este achitata prin card, suma va fi restituita pe cardul aferent, vezi sectiunea 2.4.2 pentru mai multe detalii). * Produsele expediate prin sistemul Easybox vor fi restituite de către client prin intermediul serviciilor de curierat.Taxa de retur este afisata in pagina de
Returnare produse2.4.2 Returul se va efectua dupa cum urmeaza:
- Clientul este obligat să inițieze procedura de returnare a comenzii sau a anumitor produse, accesând pagina Returnare produse . În cazul comenzilor cu plata la livrare, este imperativ ca clientul să furnizeze detalii privind “IBAN-ul” în spațiul dedicat, urmând ca rambursarea sumelor aferente produselor returnate să se efectueze în contul indicat. În situația în care clientul comite o eroare în specificarea IBAN-ului în cererea de retur, acesta își asumă responsabilitatea pentru orice pierderi financiare survenite.
- Clientul trebuie să expedieze produsele ce fac obiectul returului la adresa entității de la care a achiziționat produsele, conform datelor specificate pe factura fiscala primita fie pe adresa de e-mail a clientului, fie fizic in coletul primit. Deși, în majoritatea cazurilor, cheltuielile de transport pentru produsele returnate sunt suportate de client, se subliniază faptul că acest lucru poate sa difere.
- Se va efectua un control calitativ asupra produselor returnate.
- După aprobarea cererii, clientul va fi rambursat după cum urmează:
– Pentru comenzi achitate cu cardul: suma corespunzătoare produselor returnate va fi transferată în contul asociat cardului utilizat la efectuarea plății, prin intermediul procesatorului de plăți, excluzand costurile de transport.– Pentru comenzi achitate cu ramburs la livrare: suma corespunzătoare produselor returnate va fi rambursată în contul bancar specificat de client în cadrul solicitării de retur online efectuata in pagina https://emve.ro/returnare-produse/ excluzand costurile de transport.2.4.3 Daca clientul doreste retragerea din Contract in termen legal de retragere (14 zile), acesta trebuia sa returneze produsul/produsele respective in stare intacta cu tot cu eventualele bunuri primite drept cadou.2.4.4 In momentul primirii coletului de la client, acesta va fi analizat si evaluat daca se afla la starea initiala (cea din momentul expedierii) si daca poate fi revandut sau nu (ex: bunul este deteriorat, are bucati/piese lipsa, a fost deschis si/sau utilizat) iar in functie de decizie, Gazda Web isi rezerva dreptul de a nu accepta produse care prezinta formele de uzura sau consum mentionate anterior,
in cadrul procedurii de verificare se depisteaza daca ele au fost desfacute si probate, iar returul nu este acceptat. Drept urmare, ne rezervam dreptul de a retrimite coletul catre client. *
Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita. 2.4.5 Clientul are dreptul de a se retrage din contract în cazul vânzărilor la distanță și are permisiunea de a testa și verifica bunurile în măsura necesară pentru a determina natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora. Clientul este responsabil pentru orice diminuare a valorii bunurilor (produselor) rezultată din manipulări care depășesc aceste limite.2.4.6 Bunurile returnate trebuie să fie în ambalajul original nedeteriorat, împreună cu toate accesoriile. Orice deteriorare a bunurilor (produselor) sau uzură excesivă va implica costuri de recondiționare și va fi dedusă din valoarea finală a bunului returnat.
POLITICA DE ANULARE A UNEI COMENZI PLASATE* Politica de mai jos se aplica la produsele comercializate de catre S.C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L. - Anulare înainte de expediere:
- Clientul are dreptul de a anula atat telefonic cat si prin intermediul platformei din sectiunea “Comenzi” a contului sau orice comandă plasată pe site-ul nostru în termen de 4 ore de la plasarea comenzii, fără a fi supus unor taxe de anulare.
- Dacă comanda a fost deja expediată înainte de anulare, politica de retur va intra în vigoare.
- Anulare după expediere:
- Dacă clientul decide să anuleze o comandă după ce aceasta a fost deja expediată, clientul va putea anula comanda in momentul livrarii.
- Comanda trebuie returnată în aceeași condiție în care a fost primită, nedesfăcută și neutilizată.
- Produse personalizate sau făcute la comandă:
- Orice comandă pentru produse personalizate sau făcute la comandă nu poate fi anulată după ce producția a început.
- Procedura de anulare:
- Pentru a anula o comandă, clientul trebuie să efectueze cererea de anulare contactand Emve.ro prin telefon sau e-mail la adresa office@emve.ro.
- Ca urmare a acestei anulări, se vor aplica două scenarii distincte:
- a) Comanda plasată cu opțiunea de plată la livrare (cash la livrare) – După anularea comenzii de către client, comanda va fi anulata si nu va fi nevoie de alti pasi suplimentari.
- b) Comanda plasată și achitată prin intermediul cardului bancar – După anularea comenzii de către client, suma aferentă produselor din comanda respectiva se va transfera în contul clientului cu care a fost efectuată plata, din contul Gazdei Web, într-un interval de 5-10 zile.
- Rambursarea:
- Odată ce anularea a fost confirmată și produsul a fost returnat (dacă este cazul), rambursarea va fi procesată în termen de maxim 14 zile lucrătoare. Suma rambursată va fi aceeași cu suma plătită, minus orice taxe aplicabile (de exemplu, taxe de expediere).
- Excepții:
- Ne rezervăm dreptul de a refuza anularea unei comenzi în situații specifice, cum ar fi abuzul de politica de anulare, tentative de fraudă etc.
POLTICA DE SCHIMBARE A PRODUSELOR- Termenul de schimb:
- Clientul are dreptul de a solicita schimbarea produselor cumpărate în termen de 14 zile de la primirea acestora.
- Condiție pentru schimb:
- Produsele care sunt returnate pentru schimb trebuie să fie în aceeași condiție în care au fost primite, neutilizate, nedeteriorate și în ambalajul original.
- Produse exceptate:
- Produsele personalizate, desigilate sau cele care sunt menționate ca fiind vândute „fără posibilitate de schimb” în descrierea lor, nu pot fi schimbate.
- Procedura de schimb:
- Pentru a solicita un schimb, clientul trebuie sa completeze cererea din pagina https://emve.ro/returnare-produse/ sau să contacteze serviciul pentru clienți în termen de 14 zile de la primirea produsului, indicând motivele schimbului și produsul dorit în schimb.
- Dacă produsul solicitat pentru schimb nu este disponibil în stoc, clientul va putea alege un alt produs sau va putea primi un voucher cu valoarea produsului, valabil pentru următoarea achiziție.
- Costurile de schimb:
- Dacă schimbul se datorează unei erori din partea companiei (de exemplu, produs greșit trimis), toate costurile legate de schimb, inclusiv expedierea, vor fi suportate de companie.
- În caz contrar, costurile de expediere și orice diferență de preț dintre produsele schimbate vor fi suportate de client. Taxa pentru schimb/retur este afisata in pagina Returnare produse.
- Timpul de procesare:
- Odată ce produsul returnat a ajuns la depozitul nostru și a trecut controlul de calitate, produsul de schimb va fi expediat în cel mai scurt timp posibil.
- Rambursarea diferenței:
Dacă produsul ales pentru schimb are o valoare mai mică decât produsul inițial, diferența va fi rambursată clientului prin transfer bancar, în termen de maxim 14 zile lucratoare.Veți furniza informații reale, exacte, complete și actualizate;Veți respecta drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site.Nu veți desfășura niciun fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru/paginii noastre, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.In fiecare comanda vor fi mentionate urmatoarele: pretul produselor, metoda de livrare, metoda de plata, adresa de facturare si cea de livrare, datele clientului si alte date fiscale.Clientul are obligatia de a-si actualiza datele din sectiunea “Contul meu” ori de cate ori este posibil sau ori de cate ori este cazul.In momentul transmiterii comenzi, Clientul este de acord sa primeasca facturile in format electronic prin e-mail.
- Daca din motive ce tin de utilizarea platformei web EMVE informatiile actualizate de catre Client nu se reflecta si in contul acestuia, va rugam sa ne comunicati acest lucru la adresa de e-mail office@emve.ro.
10.1 Responsabilitatea pentru orice prejudicii suferite de către Client sau pentru daunele rezultate din utilizarea Bunurilor după livrare, mai ales în cazul pierderii acestora, nu poate fi atribuită SC AXP GLOBAL RETAIL SRL.10.4 Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul declara ca in momentul crearii unui cont pe platforma emve.ro sau aplicatiei EMVE este de acord sa primeasca oferte promotionale sau orice tip de oferte prin intermediul e-mail-ului.
Consecințe. Ne rezervăm dreptul de a bloca accesul oricărui utilizator care încalcă regulile de mai sus, de a anula comenzile, de a sesiza autoritățile competente pentru tragerea la răspundere administrativă/penală a oricăror fapte antisociale și de a ne adresa justiției pentru recuperarea în integralitate a oricăror prejudiciilor cauzate, prezente sau viitoare, inclusiv beneficiile nerealizate și cheltuielile de judecată (inclusiv onorariile avocaților).
STOCAREA DATELOREMVE nu va stoca si nici nu va avea acces la datele cardului de plata a Clientului ci doar procesatorul de plati integrat in platforma web EMVE sau aplicatiei EMVE. Aceasta din urma este o entitate autorizata de organele competente pentru prestarea de servicii a procesarii platilor care poate stoca date de identificare a cardului. Clientul va fi informat despre identitatea acestui procesator de plati inainte de introducerea datelor cardului.Detaliile referitoare la cardul de plată al Clientului nu vor fi stocate sau vizualizate de către EMVE. În schimb, acestea sunt gestionate și securizate de un serviciu de procesare a plăților, o entitate specializată și autorizată în stocarea datelor bancare. Clientul va fi informat cu privire la numele acestei entități înainte de a introduce datele sale financiare.EMVE colaborează pentru serviciul de salvare și gestionare a datelor financiare cu
Stripe Payments Europe, Ltd. C/O A&L Goodbody Ifsc, North Wall Quay Dublin 1, Ireland si cu
BANCA TRANSILVANIA SA. In momentul in care plasati sau incercati sa plasati o comanda pe Emve.ro, datele precum banca care a emis cardul dumneavoastra si alte date aferente platii vor fi stocate in platforma Stripe. Emve.ro are acces la aceste date dar acestea nu vor fi vizibile, ci vor fi mascate. Emve.ro are dreptul de a va contacta in legatura cu potentiale erori in procesarea platilor cu cardul si solutionarea acestora.EMVE asigură că toate tranzacțiile cu cardul de credit sau de debit sunt procesate printr-un gateway securizat și sunt în conformitate cu Standardele de Securitate ale Datelor pentru Industria Cardurilor de Plată (PCI DSS).
Clauza de Procesare a Plăților prin Stripe- Scop: Această clauză stabilește modalitatea de procesare a tranzacțiilor efectuate prin intermediul cardurilor bancare de către utilizatorii platformei, folosind serviciul Stripe.
- Procesare Secure: EMVE asigură că toate tranzacțiile cu cardul de credit sau de debit sunt procesate printr-un gateway securizat oferit de Stripe și sunt în conformitate cu Standardele de Securitate ale Datelor pentru Industria Cardurilor de Plată (PCI DSS).
- Date Confidențiale: EMVE nu stochează datele cardului de credit sau de debit al utilizatorului pe propriile sale servere. Toate detaliile cardului sunt procesate și stocate de către Stripe, care este în conformitate cu normele PCI DSS. Pentru mai multe detalii, utilizatorii pot consulta Politica de confidențialitate a Stripe.
- Autorizarea Tranzacției: Prin furnizarea detaliilor cardului său bancar pe platforma noastră, utilizatorul confirmă că este titularul cardului și autorizează Gazdei Web să debiteze suma specificată în coșul de cumpărături pentru serviciile sau produsele selectate folosind serviciul Stripe.
- Monedă și Conversie: Toate tranzacțiile vor fi procesate în moneda locală, cu excepția cazului în care se menționează altfel. Dacă contul bancar al utilizatorului este într-o altă monedă, cursul de schimb va fi determinat de Stripe și de banca emitentă a cardului.
- Dispute și Reclamații: Orice dispută sau reclamație legată de tranzacțiile procesate prin Stripe trebuie adresată inițial Gazdei Web. În cazul în care nu se ajunge la o soluție amiabilă, utilizatorul are dreptul de a urma procedurile de dispută oferite de Stripe.
- Rambursări: În cazul în care o tranzacție este eligibilă pentru rambursare, conform Termenilor și Condițiilor noastre, rambursarea va fi efectuată prin intermediul Stripe pe același card cu care a fost efectuată plata.
- Modificări: EMVE își rezervă dreptul de a modifica această clauză în orice moment, conform nevoilor de afaceri și legislației în vigoare.
Conform dispozițiilor legislației aplicabile, în special Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (cunoscut sub numele de “GDPR”), datele cu caracter personal conținute în baza de date de tokenizare vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile GDPR. Ca operator al datelor personale conținute în baza de date de tokenizare, EMVE delega procesarea acestor date către procesatorul de plati mai sus mentionat în scopul necesar pentru furnizarea serviciilor de tokenizare.Pentru a asigura securitatea tranzacțiilor, în unele situații, Clientul va trebui să confirme plata prin reintroducerea parolei de la cont sau prin utilizarea amprentei digitale pe terminalele mobile compatibile.Recomandam clientilor sa foloseasca o parola complexa, care sa contina litere mari si mici, caractere speciale si cifre.
GARANTII ALE BUNURILORToate produsele vândute de EMVE se bucură de garanție conformă legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Toate produsele sunt complet noi, în ambalajele lor originale și sunt achiziționate direct de la surse autorizate ale producătorilor respectivi.Cumpărătorul/Clientul poate regasi in pagina
https://emve.ro/garantii-ale-produselor/ date despre garantia produselor. Acest certificat conține informații despre centrul de service responsabil de reparații pe toata durata garanției.
EXISTĂ CATEGORII DE BUNURI PENTRU CARE DREPTUL DE RETRAGERE NU SE APLICĂ, DUPĂ CUM URMEAZĂ:13 Bunuri lucrate manual/confectionate pentru care s-au specificat detaliile in tabelul “Descriere” sau “Informatii Suplimentare”.13.1 Bunuri personalizate (ex: bijuterii, tricouri, etc).13.2 Bunuri a caror termen de expirare sau deteriorare este foarte scurt.13.3 Bunuri care dupa dupa livrare sunt supuse riscului de amestecare cu alte elemente.13.4 Bunuri care sunt sigilate si nu pot fi returnate din consideratii de igiena si de sanitate care au fost desigilate de client.13.5 Bunuri precum înregistrări audio/video etichetate ca sigilate sau de programe informatice etichetate ca sigilate care au fost desigilate după efectuarea tranzacției.
TRECEREA DREPTULUI DE PROPRIETATE A BUNURILORTransferul proprietății bunurilor are loc la momentul livrării acestora la adresa indicată în comandă și după efectuarea plății de către cumpărător. Prin livrare se înțelege predarea fizică a bunurilor către cumpărător sau către o persoană desemnată de acesta, precum și semnarea documentului de primire a livrării eliberat de catre firma de curierat.
FUNCTII ALE WEBSITE-ULUI SAU APLICATIEI SI REGULI DE FOLOSIRE A ACESTORAClientii au posibilitatea de a scrie recenzii, comentarii, întrebări și răspunsuri în secțiunile “Recenzii” și “Intrebari”. Aceste informații pot fi atât avantajoase, cât și dezavantajoase, și se referă la atribuțiile și modalitățile de folosire ale unui bun.Fiecare persoană care utilizează/achiziționează produsele noastre și postează o recenzie/comentariu/întrebare/răspuns în secțiunile relevante, trebuie să se conformeze următoarelor reguli:
- Să se folosească limbaj corespunzător și neofensator în recenzii, întrebări și răspunsuri, evitând informații despre preț sau oferte promoționale. Se pot face referiri doar la caracteristici și modul de utilizare al produsului sau serviciului.
- În secțiunea “Intrebari”, vă rog să postați întrebări despre produs sau serviciu utilizând limba română, dar puteți folosi cuvinte și expresii de largă utilizare în domeniul respectiv.
- Vă rugăm să nu furnizați sau să solicitați date personale sau orice altă informație care poate dezvălui date personale.
- Este important să asigurați că informațiile introduse sunt realiste, corecte și în conformitate cu legile aplicabile, respectând drepturile altor părți.
- Pentru a obține informații despre produsele sau serviciile de pe site, vă invităm să utilizați facilitățile disponibile, evitând referirea la alte companii.
- Vă rugăm să nu încercați să fraudați serviciile sau să includeți materiale publicitare în recenzii, comentarii, întrebări sau răspunsuri.
- Este important să nu includeți informații despre URL-uri din alte site-uri comerciale similare.
- Vă recomandăm să postați recenzii în secțiunea “Recenzii” și să adresați întrebări în secțiunea “Intrebari”.
Vă mulțumim pentru respectarea acestor reguli și pentru contribuția dumneavoastră la crearea unui mediu de comunicare pozitiv și util pentru toți utilizatorii. Orice neconformare cu aceste cerinte poate duce la stergerea contului de client.În cazul în care un client consideră că un review, comentariu, întrebare sau răspuns conține conținut inadecvat dintr-o perspectivă subiectivă, acesta este rugat sa anunte Gazda Web si acesta va fi analizat cu atenție de către Gazda Web pentru a determina dacă încalcă termenii și condițiile site-ului. Dacă se constată încălcări repetate, Gazda Web își rezervă dreptul de a suspenda utilizatorului sau clientului dreptul de a posta recenzii, comentarii, întrebări sau răspunsuri în secțiunile dedicate.Sesizările sau reclamațiile referitoare la produsul sau serviciul achiziționat de către clienți nu pot fi subiectul unui review. În schimb, clienții sunt obligați să respecte dispozițiile din prezentul document în vederea soluționării rapide și pe cale amiabilă a oricăror astfel de sesizări sau reclamații. Gazda Web va lua măsurile necesare pentru eliminarea conținutului inadecvat din site după o examinare atentă. Reclamațiile trebuie depuse în termen de maxim șase luni de la comunicarea deciziei privind măsurile corective luate de către Emve. Pentru mai multe informații despre modul în care funcționează acest sistem intern, vă rugăm să consultați secțiunea dedicată
Regulamentului privind serviciile digitale (Digital Service Act).Recenziile fi postate doar de catre clienti care au achizitionat produse.
EFECTUAREA LIVRARII BUNURILORToate detaliile aferente efectuarii livrarii bunurilor achizitionate pe platforma web EMVE.ro sau prin intermediul aplicatiei se regasesc la sectiunea
“REGULI PRIVIND UTILIZAREA SITE-ULUI”Livrarea bunurilor se va efectua strict si doar în România.
DESPRE DEEE Gestionarea corectă a deșeurilor de echipamente electrice și electronice (DEEE) este esențială pentru a evita consecințele negative asupra mediului și sănătății umane. Aceste DEEE conțin adesea substanțe periculoase precum plumb, mercur, cadmiu și substanțe chimice periculoase utilizate în produsele electronice. Dacă aceste deșeuri nu sunt colectate separat și tratate corespunzător, pot ajunge în sol și în apele de suprafață, contribuind la poluarea mediului și potențial afectând sănătatea oamenilor.Pentru a preveni aceste riscuri, conform prevederilor OUG 195/2005 privind protecția mediului și OUG 5/2015 privind DEEE, cumpărătorii au obligația să nu elimine DEEE ca deșeuri nesortate în coșurile de gunoi obișnuite. În schimb, aceștia trebuie să colecteze separat aceste DEEE și să le predea în locuri special desemnate pentru colectare.Colectarea DEEE se va realiza prin serviciul public de colectare a DEE, direct de către și prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizați pentru gestionarea DEEE. Astfel, clienții au posibilitatea să predea gratuit DEEE în punctele de colectare specificate, mai ales atunci când achiziționează un produs nou din aceeași categorie.Simbolul care indică colectarea separată a echipamentelor electrice și electronice este o pubelă cu roți barată cu o cruce, așa cum este prezentat în pictogramă.Este important să respectăm aceste prevederi și să fim conștienți de impactul pe care DEEE-l poate avea asupra mediului și sănătății noastre. Prin colectarea și gestionarea adecvată a DEEE, putem contribui la protejarea mediului și la prevenirea potențialelor riscuri asupra sănătății umane.
FORTA MAJORANiciuna dintre părți nu va fi considerată responsabilă pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale în cazul în care aceasta rezultă dintr-un eveniment de forță majoră. Forța majoră se referă la un eveniment imprevizibil, care este în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. În astfel de situații, ambele părți sunt absolvite de responsabilitatea pentru neexecutarea sau întârzierea în îndeplinirea obligațiilor contractuale.În situația în care evenimentul de forță majoră persistă timp de 15 zile de la data producerii sale, fiecare parte are dreptul să notifice celeilalte părți încetarea automată a contractului, fără ca vreo parte să poată cere celeilalte despăgubiri. Aceasta înseamnă că, în absența unei soluții sau încetări a evenimentului de forță majoră într-un interval de timp rezonabil, părțile pot pune capăt contractului fără a fi răspunzătoare pentru eventualele daune sau pierderi suferite de cealaltă parte.
TERMENII SI CONDITIILE PENTRU UTILIZAREA APLICATIEISe aplica aceleasi termene si conditii ca pe website, dar in adaos:S.C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L. a creat aplicația EMVE ca o aplicație gratuită. Acest Serviciu este furnizat de S.C. AXP GLOBAL RETAIL S.R.L. gratuit și este destinat utilizării așa cum este.Aplicația folosește servicii terțe care pot colecta informații folosite pentru a vă identifica.Link către politica de confidențialitate a furnizorilor de servicii terți utilizați de aplicațieServicii Google Play
Google Analytics pentru Firebase
Date de jurnalDorim să vă informăm că ori de câte ori utilizați Serviciul nostru, în cazul unei erori în aplicație, colectăm date și informații (prin produse terțe) pe telefonul dvs., numite Log Data. Aceste date de jurnal pot include informații precum adresa de protocol de internet („IP”) al dispozitivului dvs., numele dispozitivului, versiunea sistemului de operare, configurația aplicației atunci când utilizați Serviciul nostru, ora și data utilizării Serviciului de către dvs. și alte statistici. .
ÎNCHEIEREA CONTRACTULUILegislatie. Acest document este supus legislației române. În situația în care pot apărea eventuale conflicte între Gazda Web și Clienți, se va încerca în primul rând rezolvarea acestora pe cale amiabilă. Această secțiune și procedura de mai jos reprezintă o confirmare a disponibilității Gazdei Web de a aborda prompt, eficient și într-un mod conciliator reclamațiile sau litigiile în care este implicat, prin folosirea tuturor instrumentelor legale aplicabile în România.În cazul în care există sesizări sau reclamații legate de produsul sau serviciul achiziționat, Clientii pot utiliza oricând formularul de contact disponibil pe site-ul https://emve.ro/contact/ pentru a transmite reclamația respectivă. In cazul in care clientii nu primesc un raspuns in maximum 30 zile, sunt nemultumiti de modul in care sesizarea a fost abordata sau primesc un raspuns peste termenul de 30 zile a Gazdei Web, acestia pot apela la alte proceduri de solutionare (SAL/SOL). Instanțele de judecată corespunzătoare pe viitor sunt în măsură să acționeze conform competențelor lor.Link-uri:SAL –
https://anpc.ro/ce-este-sal/SOL –
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ROÎn conformitate cu regulamentul (UE) nr. 524/2013 referitor la rezolvarea online a litigiilor în domeniul consumului și modificarea regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, clientii/utilizatorii au opțiunea de a alege rezolvarea extrajudiciară a eventualelor litigii prin intermediul platformei europene de rezolvare online a litigiilor (platforma SOL). Această platformă digitală a fost creată de Comisia Europeană pentru a facilita o soluționare a litigiilor care implică obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau furnizare de servicii online dintre un consumator cu reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană.În situația în care nu se poate obține o rezolvare prin dialog sau prin alte modalități alternative pentru sesizări, reclamații sau litigii, sau în cazul în care nu se poate ajunge la un consens reciproc, aceste aspecte vor fi supuse deciziei instanțelor de judecată competente din România. Astfel, atunci când nu se poate găsi o soluție acceptabilă prin negocieri sau alte mijloace, părțile implicate vor fi nevoite să apeleze la instanțele de judecată românești pentru a primi o hotărâre legală în aceste cazuri.
Data încheierii contractului. Contractul dintre dvs. și noi se încheie în momentul în care comanda dvs. va fi livrata si veti intra in posesia ei sau dupa achitarea acesteia.
Protecție. În măsura în care nu vom accepta comanda, dar dvs. v-au fost retrase sume de bani, vom proceda la rambursarea acestor sume în cel mai scurt timp.
Decizia ne aparține. Ne rezervăm dreptul de a decide, în mod unilateral și fără a preciza motivul, încheierea sau nu a unui contract de vânzare. Nu vom avea nicio răspundere față de dvs. în situația în care refuzăm să dăm curs unei comenzi. Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera către dumneavoastră numai după ce ați realizat plata tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare.